صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 April 2024
معاون منابع انسانی و پشتیبانی استانداری زنجان گفت: یکی از مشکلاتی که روابط عمومی ها با آن مواجه هستند، نگرش منفی و سطحی نگری است.
کد خبر: ۸۵۲۳۶۱۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، عادل علیپور در نخستین جشنواره انتخاب امیدبخش ترین دستگاه های اجرای استان زنجان اظهار کرد: روابط عمومی ها در راستای تحقق برنامه های دستگاه های مربوطه و تنویر افکار عمومی تلاش می کنند.

وی با اشاره به اقتدار ایران در8 سال دفاع مقدس کشور به برکت رزمندگانی که در عرصه های روابط عمومی و فرهنگی فعالیت می کردند، ادامه داد: آنان در دفاع از کشور جانفشانی کدند.

این مقام مسئول به شکل گیری روابط عمومی در سال 1897 در اسناد راه آهن ایالت متحده آمریکا اشاره کرد و گفت: روابط عمومی در ایران در سال 1327 برای اولین بار در وزارت نفت روابط عمومی شکل گرفت.

علیپور از روابط عمومی به عنوان یک حلقه مفقوده یاد کرد و افزود: در سال های اخیر اهمیت زیادی به روابط عمومی و جایگاه آن مداده شده است.

عاون نیروی انسانی و پشتیبانی با تاکید بر نقش روابط عمومی در مشورت مدیران با آنان اشاره کرد و افزود: اگر به طور منطق به اهمیت روابط عمومی بپردازیم این است که پل ارتباطی بین رئوسای دستگاه ها و مخاطبین ایجاد شود.

به گفته علیپوربرقراری ارتباط بین سیستم و دستگاه با مخاطبان بیرون سازمان از دیگر نقش های روابط عمومی است.

این مقام مسئول امانت داری را از دیگر ویژگی های روابط عمومی عنوان کرد و افزود: اعتماد سازی در بین دستگاه های اجرایی و مخاطبین از دیگر ویژگی هاست.

علیپور به برنامه ریزی برای جبران مافات و بسترسازی در دستگاه های اجرای به لحاظ سیستم های دیجیتالی اشاره کرد و افزود: باید ارتباط منطقی در استفاده این تجهیزات را داشته باشیم.

وی با اشاره به فرماندهی واحد برای روابط عمومی خاطرنشان کرد: ساختار روابط عمومی ها سطحی بوده و وجود نگرش منفی و سطحی به روابط عمومی از دیگر مشکلات روابط عمومی هاست.

این مقام مسئول به وظایف روابط عمومی اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی، تبلیغ و تجهیز و افکارسنجی از مهمترین ان وظایف است.

به گفته معاون منابع انسانی و پشتیبانی استانداری زنجان، برای ارتباط با مردم در کنار اطلاع مردم از نقاط قوت، باید نقاط ضعف دستگاه نیز به مردم اطلاع رسانی شود.

ارسال نظرات