صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - 30 July 2023
یک استاد علوم ارتباطات، گفت: رسانه‌ها آسیب‌های عدم مشارکت مردمی و انتخاب افراد غیر اصلح را برای مردم تبیین کنند.
کد خبر: ۸۶۳۰۱۲۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، داود زارعیان  در خصوص عملکرد رسانه‌ها در آستانه انتخابات، اظهار داشت: رسانه‌ها در این مقطع باید دو دسته کار انجام دهند در درجه اول مجموعه اطلاعات واخباری است که باید از نهادهای دست‌اندر‌ کار انتخابات گرفته و منتشر کنند و دسته دوم اینکه خود به تولید اخبار بپردازند برای اینکه مشارکت مردم  را در این عرصه مهم سیاسی بالا ببرند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تولید اخبار توسط حوزه‌های درگیر انتخابات بسیار کم است و بسیاری از مسائل و سوالات افکار عمومی پاسخ داده نمی‌شود و به همین نسبت رسانه‌ها وقتی می‌بینند دست اندرکاران تولید مطلب ندارند خود نیز فعالیت چشمگیری را آغاز نکرده‌اند اما در هر صورت رسانه‌ها می توانند مشارکت را به نحو چشمگیری بالا ببرند.

استاد علوم ارتباطات همچنین گفت: رسانه‌ها می توانند با تبیین جایگاه مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، آسیب‌های عدم مشارکت مردمی و انتخاب افراد غیر‌اصلح، مقایسه قانون‌‌های خوب و بد، آسیب‌های ناشی از تصویب قوانین بد و آثار مثبت قانون‌های خوب فضا را از حالت صرف خبری خارج کرده و بحث اخبار گسترده سیاسی را داشته باشند که متاسفانه اینگونه مطالب در حال حاضر دیده نمی‌شود.

ارسال نظرات