صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
سردار دهقان در یادواره شهدای حرم در نهاوند:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما با تمام توان در راستای تقویت دفاعی کشور و به‌خصوص در بحث توان موشکی با قدرت ادامه می‌دهیم و دولت در این زمینه با تمام توان همکاری می‌کند.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۷۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار حسین دهقان امروز در یادواره شهدای مدافع حرم استان همدان در مصلای شهرستان نهاوند بیان داشت: امروز غربی‌ها به معنی واقعی کلمه به استیصال در مقابل ملت ایران رسیده‌اند و در عراق، افغانستان، سوریه، یمن و در همه‌جا گیر کرده‌اند و قادر به خروج نیستند و حاضرند هر امتیازی به ما بدهند تا ما به آنها برای خروج از این باتلاق‌ها کمک کنیم.

وی اظهار کرد: ما به‌هیچ‌عنوان و درهیچ شرایطی به‌جز موضوع هسته‌ای که یک فرایند تمام‌شده است، در هیچ مکانی با آمریکا همکاری نمی‌کنیم و این برای ما یک اصل است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: امروز آمریکایی‌ها به ما نیاز دارند هرچند که بعضی مواقع حرف‌های بی‌ربط می‌زنند و سروصدایی می‌کنند اما به فرموده حضرت امام خمینی (ره) این سروصدای آن‌ها از ترس است و از موضع قدرت نیست.

وی گفت: امروز ملت ما یک ملت زنده و عزیز است که این عزت و زنده‌بودن به خاطر مبارزه و مقابله با هیمنه نظام سلطه است.

سردار دهقان با بیان اینکه مسیر دشمنان و استکبار توطئه علیه ملت ایران است، تصریح کرد: مسیر مقاومت و شهادت نیز به‌عنوان مسیر جمهوری اسلامی در مقابل آنها قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه ظلم، ظلم است و اسلام و نظام اسلامی نیز مقابله با ظلم را اولویت خود می‌داند، گفت: این مقوله جغرافیا، رنگ پوست و زبان نمی‌شناسد بلکه هرجایی که ظلم و مظاهر ظلم وجود دارد مقابله با آن و نفی آن امری لازم است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان کرد: هرجایی از این کره خاکی که مناطق متبرکه ما توسط هرکسی مورد اهانت قرار بگیرد این ملت با تمام توان با آن مبارزه می‌کند و در این راه هر جراحت و شهادتی را می‌پذیرد.

وی در مورد وضعیت سیاسی داخلی اظهار کرد: دولت در این مدت دوساله تمام همتش را بر این گذاشته است که چند اقدام اساسی برای ملت انجام دهد و ما این را می‌پذیریم که آن‌طوری که شایسته خدمت به این مردم است از عهده آن برنیامدیم و این به معنای این نیست که ما همه توان‌هایمان را برای انجام مسئولیت انجام نداده‌ایم.

دهقان گفت: شرایط بسیار سخت و پیچیده‌ای است و با مشکلات بسیار ریشه‌ای و بنیادی مانند رکود و تورم تاریخی و آمدن نسل جویای کار به صحنه مواجه هستیم که این مسائل وقتی با ناآرامی‌ها منطقه و اعمال‌نفوذ و تحریم‌ها پیوند می‌خورد؛ شرایط را برای ما سخت کرده است.

وی افزود: دولت می خواهد تنش‌ها را کم کند و به مسائل داخلی بپردازد ولی آن‌گونه که قرار بود آمریکایی‌ها به تعهداتشان در برجام عمل نکردند و هرروز نیز بهانه‌هایی را به وجود می‌آورند که بخواهند محرومیت‌هایی را اعمال کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: این ملت تحت رهبری مقام معظم رهبری و این دولت به‌هیچ‌عنوان منفعل این شرایط نخواهند شد و اجازه نمی دهند آمریکایی‌ها و غربی‌ها یا دولت های فاسد منطقه بخواهند با کمک آمریکایی ها اقدامی را انجام بدهند و منعی را برای ما به وجود بیاورند.

سردار دهقان عنوان کرد: ما با تمام توان در راستای تقویت دفاعی خودمان و به‌خصوص در بحث توان موشک‌هایمان که آنها روی این موضوع خیلی حساس هستند با قدرت ادامه می‌دهیم و دولت در این زمینه با تمام توان همکاری می‌کند.

وی گفت: پشتیبانی از جریان مقاومت را دولت در دستور کار قرار دارد و در این مدت از لحاظ سیاسی، پشتیبانی و مالی از جبهه مقاومت حمایت کردیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: برای حل مشکل اشتغال و بیکاری دولت باید بیش ازآنچه که تا به امروز همت کرده تلاش کند و به این موضوع عظیم اجتماعی پاسخ‌گو باشد.

وی با بیان اینکه دولت در هفته دولت نیز اقدامات را به سمع و نظر مردم خواهد رساند، گفت: طبیعتاً ملت انتظار و توقع بیشتری دارد و امید است دولت نیز بتواند آن‌گونه که شایسته است به این انتظارات جوابگو باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات