صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - 22 July 2023
فرمانده سپاه نهاوند از برگزاری 180 عنوان برنامه به‎مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۸۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان داشت: هفته دفاع مقدس سند جاودانگی و ایثار رزمندگان انقلاب اسلامی در مقابل ظلم است که همه باید در گرامیداشت این ایام تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: رزمندگان شجاع اسلام با آغاز جنگ تحمیلی، ایثارگری‌های بسیار زیادی از خود نشان دادند و ما همواره باید قدردان خانواده شهدا و رزمندگان باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: هفته دفاع مقدس درواقع فرصت بسیار خوبی است تا قدردان زحمات رزمندگان باشیم و یاد شهدا را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده‌شده است، گفت: چندین جلسه با حضور ادارات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج برای اجرای بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزارشده است.

کریمی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طول هفته دفاع مقدس بیش از 180 عنوان برنامه فرهنگی، مذهبی، ورزشی و بصیرت افزایی اجرا می‌شود که در برنامه‌ریزی‌ها بر حضور نسل جوان در این برنامه‌ها تأکید شده است.

وی گفت: نسل جوان امروز ما با حضور در این مراسمات بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌شود و رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز بابیان خاطراتی از روزهای حماسه و دفاع، حال و هوای آن روزها را برای ما تداعی خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان، ناحیه، حوزه و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود و مردم در برگزاری انها نقش اصلی را بر عهده‌دارند.

وی اظهار داشت: در طول هفته دفاع مقدس 3 سالن ورزشی با حضور مسئولان افتتاح می‌شود که این سالن‌ها در روستاهای شعبان و دهفول به بهره‌برداری می‌رسند.

کریمی گفت: در هفته دفاع مقدس امسال تجمع رزمندگان پیشکسوت را هم‌زمان با سالروز شکست حصر آبادان در مصلا نماز جمعه نهاوند خواهیم داشت تا از خاطرات این رزمندگان بهره‌مند شویم و از چند رزمنده هم تقدیر می‌شود.

وی بیان کرد: دیدار بسیجیان و رزمندگان با امام‌جمعه، ایجاد سنگر در ورودی ادارات، ارسال پیامک، غبارروبی گلزار شهدای دفاع مقدس و سرکشی از خانواده‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: با توجه به هم‌زمانی آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی، رزمندگان نهاوندی در مدارس حضور خواهند یافت و به تبیین ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس خواهند پرداخت.

وی گفت: برپایی مراسم شب خاطره و شب‌شعر با حضور رزمندگان و خانواده‌های انها، تشکیل حلقه‌های صالحین با موضوع هفته دفاع مقدس و برگزاری مسابقات ورزشی به همراه سخنرانی در خطبه‌های نماز جمعه ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این ایام است که توسط سپاه نهاوند اجرا می‌شود.

کریمی در پایان افزود: باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم رزمندگان دفاع مقدس در طول هفته دفاع مقدس چندین یادواره شهدا در سطح شهر نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات