صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 April 2024
فرمانده سپاه تنگستان گفت: مهم‌ترین عزتی که دفاع مقدس به مردم و نظام ما داد، شکستن هیمنه شرق و غرب بود؛ در جنگ نه‌تنها با عراق در حال جنگ بودیم بلکه با تکیه‌ بر تفکری ناب در مقابل تمام ظلم ناجوانمردان روزگار مواجه بودیم.
کد خبر: ۸۷۴۹۱۳۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از تنگستان، محمدعلی ملاکی ظهر امروز در آیین ویژه هفته دفاع مقدس در تنگستان اظهار داشت: جوانمردی‌ها و جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس برکات زیادی را برای انقلاب و نظام اسلامی ما داشته است.

وی گفت: مهم‌ترین عزتی که دفاع مقدس به مردم و نظام ما داده است شکستن هیمنه شرق و غرب بوده که ما در آن دوران نه‌تنها با عراق در حال جنگ بودیم بلکه با تکیه‌بر تفکری ناب در مقابل تمام ظلم ناجوانمردان روزگار مواجه بودیم.

ملاکی تصریح کرد: بیش از 80 کشور دنیا به‌طور مستقیم و غیرمستقیم به رژیم بعثی عراق کمک کردند که به ما حمله کند و تداوم جنگ ایران و عراق به پشتوانه استعمار گران  و قدرت‌های استکباری بوده است.

 وی افزود: اگر نگاهی به توان دفاعی عراق کنیم درمی‌یابیم که ایران و انقلاب اسلامی دارای چه توان و عظمت و شکوهی بوده که در مقابل آن‌ها صف‌آرایی کرده است.

فرمانده سپاه تنگستان بیان داشت: یکی دیگر از برکات دفاع مقدس توانمندسازی و در واقع تقویت مدیران انقلابی بوده که دیدیم بعد از جنگ بسیاری از مدیران جامعه اسلامی ما کسانی بودند که در جبهه‌ها حضور داشتند و به جرأت می‌توان گفت دفاع مقدس دستگاه توانمندسازی مدیران انقلابی بوده است.

وی گفت: برای ما جای خوشحالی است که رهبر فرزانه ما جانباز دفاع مقدس است و سربازی رهبر و نظام افتخار کمی نیست و همواره پیروی محض از ولایت‌فقیه و حرکت در مسیر شهدا را در دستور کار داریم.

ملاکی افزود: امروز اگر باتدبیر مقام معظم رهبری خط دفاع از انقلاب و اسلام در بیرون از مرزها مشخص شده است باز می‌بینیم مردم در حضور در میادین مبارزه حتی در بیرون از مرزها برای حضور کم نگذاشته و نشان داده‌اند که همچون دوران دفاع مقدس برای دفاع همواره آماده و گوش به‌فرمان ولایتند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: امروز دنیا شاهد جنگ نیابتی است که به دسیسه آمریکا و رژیم صهیونیستی و به‌وسیله وهابی‌ها و سعودی‌های نامسلمان، شیعیان را به خاک و خون می‌کشند و این درد جامعه اسلامی است که نیاز است از آن اطلاع داشته باشیم. 

ملاکی ابراز داشت: روشنگری، بصیرت افزایی و دشمن‌شناسی یکی از کارهای اساسی ما در هفته دفاع مقدس است و در جایی که دشمن در اتاق فکرش به دنبال مبارزه با جمهوری اسلامی از طریق جنگ نرم و از بین بردن اعتقادات ملت ایران است و می‌خواهد مردم را نسبت به آرمان‌های انقلاب سست ایمان کند لزوم هوشیاری و تکیه‌بر سلاح بصیرت بیش از پیش احساس می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات