صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۲ - 28 June 2023
استاندار البرز با اعلام سفر ریاست‌جمهوری به این استان گفت: مراسم استقبال روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه در محل ورزشگاه مخابرات انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۱۶۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز ،سید حمید طهائی اقدامات انجام شده برای میزبانی از سفر ریاست‌جمهوری را تشریح کرد و اظهار داشت: ابعاد مختلفی از توانمندی‌ها و نیازهای استان پیش از آغاز این سفر به رئیس‌جمهور ارائه شده است و با 90 درصد از وزرا در نهاد ریاست جمهوری ملاقات داشته و دغدغه‌ها و مسائل البرز را در میان گذاشته‌ایم.

وی با بیان اینکه سفرهای هیئت دولت عموماً سقف اعتباری و تصمیم‌گیری مشخصی دارند و محدودیت در پروژه‌ها وجود دارد، افزود: یکی از شاخص‌ها و ملاک‌ها در انتخاب پروژه‌ها زمان‌بندی اتمام طرح‌ها است که نباید بیش از 3 سال به طول بینجامد و همین امر نیز روند انتخاب پروژه‌ها را گزیده‌تر می سازد.

طهائی با اشاره به اینکه پیشنهادات استان در حوزه‌های متعدد عمرانی، تولیدی و اقتصادی ارائه شده است،گفت: هفته گذشته نیز به همین منظور با وزرا دیدار داشته و پیشنهادات خود را واضح مطرح نموده‌ایم.

استاندار البرز روند استقبال از ریاست‌جمهوری و برنامه‌های سفر را مورد اشاره قرار داد و با اعلام مسیر حرکت کاروان دولت یازدهم در استان بیان کرد: حرکت کاروان تدبیر و امید در البرز ساعت 8:30 روز چهارشنبه 26 آبان‌ماه از مسیر خیابان شهید بهشتی، قبل از میدان سپاه در محل ورزشگاه مخابرات انجام می‌شود و مراسم استقبال مردمی و دیدار ریاست‌جمهوری با مردم نیز در همین محل است.

استاندار البرز بیان کرد: رسم بر این است که در سفرها مردم مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان می‌گذارند، به ابتکار دولت تدبیر و امید، سامانه 111 پل ارتباطی شده است که مردم می‌توانند دغدغه‌های خود را از این طریق با ریاست‌جمهوری در میان بگذارند.

وی اظهار کرد:  1400 نفر به همین منظور در سامانه سامد مستقر هستند که کد رهگیری در اختیار ثبت‌نام شدگان قرار خواهند داد و بدین طریق امکان پیگیری درخواست‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هر یک از شهرستانها نیز میزبان یکی از وزرا یا معاونان ریاست‌جمهور خواهند بود، افزود: شرکت در جلسات شورای اداری شهرستانها و کلنگ‌زنی و آغاز عملیات از برنامه‌های وزرا به‌شمار می‌رود.

طهائی با بیان اینکه به تصمیم ریاست‌جمهوری بخشی از پروژه‌ها بصورت ویدئوکنفرانس افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: دیدار با علما، نخبگان، فعالان اقتصادی، نشست خبری با اصحاب رسانه و شرکت در شورای اداری از جمله برخی برنامه‌های هیئت دولت در استان البرز  است و در پایان سفر نیز ریاست‌جمهوری در نشست خبری مجموع تصمیمات اتخاذ شده را رسانه‌ای خواهد کرد.

ارسال نظرات