صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 April 2024
کارشناس مسائل سیاسی گفت: این انقلاب دیگر متعلق به یک کشور به نام ایران نیست . متعلق به همه آزادگان و آزادی خواهان عالم است.
کد خبر: ۸۸۰۱۸۵۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی در هفته بصیرت در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: در تاریخ صدر اسلام و تاریخ انقلاب تحقق این وعده ها و امدادهای الهی مشاهده شده است.

وی ادامه داد: سرنگونی هواپیماهای آمریکایی در صحرای طبس، کشف کودتای نافرجام نوژه ،و امدادهای الهی در جبهه های نبرد حق علیه باطل در جنگ تحمیلی نمونه های بارز و به یاد ماندنی از تحقق وعده های الهی در تاریخ ماست .

وی اذعان کرد: یوم الله نهم دیماه هشتادو هشت نیز یکی از این روزها بود. در روزهایی که تمام مقدسات و ارزشهای اسلامی داشت به خیال باطل معاندین زیر سوال می رفت دست یاری خداوند از آستین حضرت سیدالشهدا بیرون آمد و تحت رهبری داحیانه مقام عظمای ولایت کید و مکر ساحران را همچون عصای موسی باطل ساخت.

قبادی در ادامه گفت: امام خمینی (ره)فرمودند: انقلاب ما نمی از یم عاشوراست . معنای این جمله نورانی را در نه دی 88 مشاهده کردیم.

امام ما فرمودند :پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به انقلاب شما آسیبی نرسد. ترجمان این جمله در نه دی 88 به عینه مشاهده و با جان و روح ما درک شد. رمز بقا و سربلندی این نظام تسلیحات نظامی ، امکانات ،ثروت و ... نیست که همه اینها در جای خود لازم و ضروری است . رمز بقا عشق و محب این ملت نسبت به حضرت اباعبدالله و تبعیت از ولایت فقیه است. مادامی که این مردم عشق و محبت به سیدالشهدا را در خود تقویت کنند و گوش به فرمان رهبری باشند هیچ خطری انقلاب ما را تهدید نخواهد کرد.

اگر مانند ابراهیم خلیل در میان آتش و آتش برایمان گلستان است به برکت حب حسین(ع)است. 

این کارشناس در خصوص انقلاب اسلامی تصریح کرد:امروز این انقلاب دیگر متعلق به یک گشور به نام ایران نیست، متعلق به همه آزادگان و آزادیخواهان عالم است، متعلق به تمام جهان اسلام است.

وی افزود: اگر سوریه نزدیک به پنج سال قهرمانانه مقاومت می کند، اگر یمن سرافراز نزدیک به دو سال است که آماج وحشیانه ترین حملات قرار گرفته و سر خم نکرده، اگر در کشمیر و نیجریه شیعیان انواع سختیها را تحمل می کنند به  برکت انقلاب اسلامی و ایستادگی ماست پس باید هوشیار باشیم و این گنج ذی قیمت را حفظ کنیم و از دو خطر جدی که بارها و بارها مقام معظم رهبری نسبت به آنها هشدار داده اند یعنی نفوذ و انحراف حفظ نماییم و بدانیم که دشمنی نا اهلان و دشمنان داخلی و خارجی به پایان نرسیده است.

این کارشناس تبیین کرد: مدیران نجومی، مفسدان اقتصادی ،خودفروختگان به سرویسهای جاسوسی، خود شیرین های که به دنبال لبخند و رضایت آمریکاییها در این کشور هستند نمونه های بارز این فوذ و انحراف هستند .

قبادی در پایان افزود: مهم ترین کاری که ما به عنوان دانشجویان می توانیم انجام دهیم ..آگاه کردن جامعه، مطالبه گری و روشنگری است تا این خائنان نتوانند به مراکز قدرت و ثروت در این کشور دست پیدا کنند. انشاالله در انتخابات 96 شاهد انتخاب این نیروها در ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا نباشیم و انتخابات ما یک انتخاب انقلابی و در راستای منویات امام و رهبری عزیز باشد.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات