صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - 05 April 2024
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج):
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در دیدار نوروزی تیم خبر و اطلاع رسانی سپاه استان گفت: مردم همواره در مواقع بحران و سختی ها سنگ تمام گذاشتند و اگر مشکلاتی وجود دارد از ضعف مدیریت و مسولان است.
کد خبر: ۸۸۴۴۵۶۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، در دیدار نوروزی باتیم خبری و اطلاع رسانی سپاه صاحب الامر(عج) ضمن تبریک سال جدید اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری که اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال برای توسعه و رهایی از بن بست اقتصادی بیان کردند همه باید تلاش کنیم که در این مسیر گام برداریم.

وی گفت: سال گذشته با تمام فراز و فرودهایی که داشت دارای تلخی و شیرینی هایی بود که باید تلاش شود از تجربه آن استفاده شود و تلخی ها و ضعف ها را مرتفع و از تکرار آن جلوگیری و نقاط قوت را تقویت تا مردم با اعتماد بیشتری به انقلاب  حرکت کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در ادامه افزود: رفع نیاز های اقتصادی و معیشت مردم فقط با روحیه جهادی ممکن بوده ودر سایه استفاده از ظرفیت ها و فرصت ها می توان گام اساسی برداشت.

معبودی با اشاره به انتخابات سرنوشت ساز پیش رو گفت: با شناختی که از مردم بلند مرتبه ایران داریم همه جهانیان خواهند دید که حماسه دیگری را رقم خواهند زد و با انتخاب اصلح قطار انقلاب را به پیش خواهند برد تا بدست حضرت ولیعصر عجج برسانند.

وی تصریح کرد: رسانه ها باید روحیه مطالبه گری را در بین مردم تقویت کنند تا مجریان و مسولان را به پاسخگویی وادار کنند چرا که مردم در همه بحران ها و سختی ها با کار ارزشی از بهترین عزیزان خود گذاشتند و برای انقلاب سنگ تمام گذاشتند و اگر کم کاری و کاستی هایی وجود دارد ناشی از ضعف و کم کاری مدیران است.

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ابراز کرد: همان گونه امام راحل فرمودنداسلام سنگر های کلیدی را فتح خواهد کرد و انقلاب در بسیاری از علوم توانسته حصار های ممنوعه دشمن را بشکند و در بحث اقتصاد هم خواهد توانست به قله پیروزی دست یابد  و با اعتماد به مردم و عملکرد درست مجریان بستگی دارد تا بتوانند بر معضلات اقتصادی غلبه کنند.

معبودی مطرح کرد: با تبیین دستاورد های انقلاب  می توان به مواردی رسید که قبل از انقلاب مردم از آن بی بهره بودند و با پیروزی انقلاب آب، برق، گاز ، تحصیل و سایر منابع به دورترین نقاط کشور رسید و عدالت در توزیع ثروت رعایت شد اما تا رسیدن به نقطه مطلوب عدالت راه طولانی خواهیم داشت.

وی در پایان ضمن تاکید بر انقلابی عمل کردن در عرصه رسانه و خبر گفت:رسانه انقلابی با رصد حقایق و حوادث با حفظ امانتداری و صداقت خبر دا به مخاطبان رسانده تا بتواند تاثیر خود را بر جامعه بگذارد که آگاهی بخشی از مهمترین مسولیت های رسانه می باشد.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات