خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج):

کاستی ها از مسولان است/مردم همواره سنگ تمام گذاشتند

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در دیدار نوروزی تیم خبر و اطلاع رسانی سپاه استان گفت: مردم همواره در مواقع بحران و سختی ها سنگ تمام گذاشتند و اگر مشکلاتی وجود دارد از ضعف مدیریت و مسولان است.
کد خبر: ۸۸۴۴۵۶۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، در دیدار نوروزی باتیم خبری و اطلاع رسانی سپاه صاحب الامر(عج) ضمن تبریک سال جدید اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری که اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال برای توسعه و رهایی از بن بست اقتصادی بیان کردند همه باید تلاش کنیم که در این مسیر گام برداریم.

وی گفت: سال گذشته با تمام فراز و فرودهایی که داشت دارای تلخی و شیرینی هایی بود که باید تلاش شود از تجربه آن استفاده شود و تلخی ها و ضعف ها را مرتفع و از تکرار آن جلوگیری و نقاط قوت را تقویت تا مردم با اعتماد بیشتری به انقلاب  حرکت کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در ادامه افزود: رفع نیاز های اقتصادی و معیشت مردم فقط با روحیه جهادی ممکن بوده ودر سایه استفاده از ظرفیت ها و فرصت ها می توان گام اساسی برداشت.

معبودی با اشاره به انتخابات سرنوشت ساز پیش رو گفت: با شناختی که از مردم بلند مرتبه ایران داریم همه جهانیان خواهند دید که حماسه دیگری را رقم خواهند زد و با انتخاب اصلح قطار انقلاب را به پیش خواهند برد تا بدست حضرت ولیعصر عجج برسانند.

وی تصریح کرد: رسانه ها باید روحیه مطالبه گری را در بین مردم تقویت کنند تا مجریان و مسولان را به پاسخگویی وادار کنند چرا که مردم در همه بحران ها و سختی ها با کار ارزشی از بهترین عزیزان خود گذاشتند و برای انقلاب سنگ تمام گذاشتند و اگر کم کاری و کاستی هایی وجود دارد ناشی از ضعف و کم کاری مدیران است.

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ابراز کرد: همان گونه امام راحل فرمودنداسلام سنگر های کلیدی را فتح خواهد کرد و انقلاب در بسیاری از علوم توانسته حصار های ممنوعه دشمن را بشکند و در بحث اقتصاد هم خواهد توانست به قله پیروزی دست یابد  و با اعتماد به مردم و عملکرد درست مجریان بستگی دارد تا بتوانند بر معضلات اقتصادی غلبه کنند.

معبودی مطرح کرد: با تبیین دستاورد های انقلاب  می توان به مواردی رسید که قبل از انقلاب مردم از آن بی بهره بودند و با پیروزی انقلاب آب، برق، گاز ، تحصیل و سایر منابع به دورترین نقاط کشور رسید و عدالت در توزیع ثروت رعایت شد اما تا رسیدن به نقطه مطلوب عدالت راه طولانی خواهیم داشت.

وی در پایان ضمن تاکید بر انقلابی عمل کردن در عرصه رسانه و خبر گفت:رسانه انقلابی با رصد حقایق و حوادث با حفظ امانتداری و صداقت خبر دا به مخاطبان رسانده تا بتواند تاثیر خود را بر جامعه بگذارد که آگاهی بخشی از مهمترین مسولیت های رسانه می باشد.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها