خبرهای داغ:
همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان هیئت‌های مذهبی برنامه های ویژه این ماه مبارک را اجرا می کنند. خبرگزاری بسیج، جهت سهولت در امر اطلاع رسانی، به معرفی زمان و مکان هیئت های مذهبی در ایام ماه رمضان ۱۴۰۳ در امامزادگان و بقاع متبرکه شهر قزوین پرداخته است.
کد خبر: ۹۵۸۸۱۱۶
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین پذیرای زائرین در شب های قدر

مراسمات ویژه لیالی قدر در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین از ساعت«۲۲» آغاز می شود و آستان این امامزاده واجب التعظیم با برگزاری مراسم ویژه، پذیرای زائرین عزیز می باشد.

آستان مقدس امامزاده سلطان سید محمد(ص) قزوین

جزءخوانی، قرائت و تفسیر ویژه قرآن کریم از «ساعت ۲۱» آعاز می شود و در ادامه مراسم ویژه لیالی قدر برگزار می گردد. برگزاری ویژه برنامه های شهادت حضرت علی(ع) و لیالی قدر از برنامه های شاخص این امامزاده در ایام ماه مبارک رمضان است.

آستانه مقدسه امامزاده حلیمه خاتون(س) قزوین

سبک زندگی در ماه رمضان در آستانه مقدسه امامزاده حلیمه خاتون(س) قزوین تبیین می شود

برگزاری مراسم مناجات از «ساعت ۲۲»، سخنرانی مذهبی با بیان سبک زندگی در ماه رمضان، ویژه برنامه لیالی قدر، شهادت حضرت علی(ع) از برنامه های شاخص این امامزاده در ایام ماه مبارک رمضان است.

 

آستان مقدس امامزاده علی(ع) قزوین

 

 برگزاری ویژه برنامه لیالی قدر از «ساعت ۲۳» همراه با سخنرانی مذهبی، ویژه برنامه لیالی قدر، شهادت حضرت علی (ع) از برنامه های شاخص این امامزاده در ایام ماه مبارک رمضان است.

امامزاده آمنه خاتون(س) قزوین

سی شب مراسم مناجات خوانی با عنوان "مناجات با خدا " در امامزاده آمنه خاتون(س) قزوین برگزار می شود

ویژه برنامه مناجات خوانی در سی شب ماه مبارک رمضان با عنوان مناجات با خدا با سخنرانی خطبای استانی و با نوای حاج محمد نبوی از «ساعت ۰۰:۳۰ الی ۳ بامداد» برگزار می شود و ویژه برنامه های شب های قدر از ساعت«۲۳» در این آستان مقدس برگزار می شود.

امامزاده زبیده خاتون(س) قزوین

۳۰ شب مناجات با عنوان «فرصت بندگی» در امامزاده زبیده خاتون(س) قزوین

ویژه برنامه لیالی قدر و شهادت حضرت امیر(ع) از برنامه های این آستان مقدس است که از ساعت«۲۳» در آستان مقدس بی بی زبیده خاتون برگزار می شود.

حرم «چهار انبیا» 

امسال ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان و لیالی پرفیض قدر به دلیل تعمیرات، در این مکان مقدس برگزار نمی شود. 

آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) قزوین

سی شب مناجات و انس باقرآن کریم در قدمگاه شهدا آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) قزوین

ویژه برنامه های لیالی قدر و شهادت حضرت علی (ع) از برنامه های شاخص این امامزاده است که قدمگاه و محفل شهداء قزوین می باشد. این ویژه برنامه ها از ساعت «۲۲» در استان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) قزوین برگزار می شود.

امامزاده بی بی شهربانو(س) قزوین

برگزاری مراسم جزءخوانی در امامزاده بی بی شهربانو(س) قزوین

مراسم ویژه لیالی قدر، از برنامه های این آستان مقدسه است که از ساعت «۲۲» در استان مقدسه بی بی شهربانو(س) قزوین برگزار می شود. 

امامزاده اسماعیل(ع) باراجین

برگزاری «نجوای عاشقانه با خدا» در شب های ماه مبارک رمضان در طبیعت کوهستانی آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) باراجین

با توجه به اینکه این آستان مقدس در منطقه کوهستانی و خوش آب و هوای شمال قزوین واقع شده است شاهد حضور خیل عظیم زوار و روزه داران این ماه مبارک در این آستان به ویژه در لحظه افطار هستیم.

 ویژه برنامه های لیالی قدر و شهادت حضرت علی(ع از دیگر برنامه های این آستان مقدس است که از ساعت«۲۲» آغاز می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها