صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 10 May 2023
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه جهاد کنونی تبیین موضوع و بصیرت دادن است، گفت: امروز در جنگ فرهنگی قرار داریم و تا زمانی که چشم خود را باز نکنیم.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۰۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست روشنگری سیاسی در جمع بسیجیان حوزه حضرت مریم(س) دمق اظهار داشت: با بررسی جامعه دو اندیشه و تفکر را مشاهده می‌کنیم و در شرایط و موضوعاتی که برای کشور درعرصه های مختلف علمی، ورزشی و... پیش می آید، شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به تفکر رهبری و امام راحل افزود: تفکر اسلام ناب محمدی بر اساس اندیشه و تعقل و محور حلال مشکلات است اما تفکرغرب‌گرا برگرفته از لیبرال دموکراسی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: اندیشه اسلام ناب برگرفته از سه محورعقلانیت، معنویت و عدالت است که بر پایه معارف اسلامی، اخلاق و فقه و شریعت اسلام است که در این تفکرافراد به دنبال خدمت صادقانه برای ملت هستند و اعتقاد به شعار و شعور دارند و اهل عمل هستند.

وی با اشاره به تفکر لیبرال دموکراسی ادامه داد: قدرت، ثروت و لذت سه محور اصلی این تفکر است که برگرفته از امانیسم و انسان محور سکولاریسم است.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه در ایران اندیشه لیبرال، سکولار مسلمان و برگرفته ازسکولار رقیق است، گفت: در این تفکر جنبه فردی مسلمان مدنظر بوده و در جنبه جمعی قائل به غرب است و هرچه غربی‌ها می‌گویند با جان و دل می پذیرند که این برگرفته از یک فکر و اندیشه و باور است.

وی ادامه داد: در این تفکر افراد تشته قدرت هستند و ارزش‌های اسلامی را زیرسوال می‌برند به آسانی دروغ می‌گویند، حرف می‌زنند ولی عمل نمی کنند به راحتی به سپاه و نیروهای نظامی توهین می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: این تفکر و اندیشه اجازه نمی‌دهد تفکر و اندیشه رهبری به پیروزی برسد و هرچه می‌فرماید اقتصاد مقاومتی و... هیچ توجهی نمی شود و اگر رهبر در مقابل برجام نمی ایستاد بر ملت تحمیل می‌شد.

وی عنوان کرد: این تفکر هست که مشکلات عدیده ای از قبیل حقوق‌های نجومی، اختلاس‌های سنگین، قاچاق کالا و... برای مملکت پیش می آورند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه جهاد کنونی تبیین موضوع و بصیرت دادن است، گفت: امروز در جنگ فرهنگی قرار داریم و تا زمانی که چشم خود را باز نکنیم، نمی توانیم راه برویم بنابراین باید چشم های خود را باز کنیم و واقعیات را ببینیم فریادی که مقام معظم رهبری بلند کردند و فرمودند بصیرت.

وی تصریح کرد: بصیرت برای این است که چشم های خود را باز کرده و آگاهانه انتخاب کنیم و پیش برویم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند «هرچه را که دشمن تایید کند شما برعکس آن را عمل کنید»، افزود: ما نباید به ظاهر افراد اتکا کنیم باید گذشته ایشان را بررسی کنیم تا به نتیجه برسیم.

وی خاطرنشان کرد: افرادی فکر می‌کنند که همه کاندیداها اصلح هستند نه اینگونه نیست اگر معیارها را بشناسیم و طبق آن بسنجیم اصلح را تشخیص می دهیم، اصلح تا زمانی اصلح است که تکلیف را درست انجام دهد و اگر درست انجام نداد از اصلح بودن خارج می‌شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات