صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - 31 May 2023
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان دفاع از جبهه‌های مقاومت را دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: خط مقدم در زمان کنونی در جبهه‌های مقاومت است.
کد خبر: ۸۸۶۷۳۶۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه استقبال از رزمندگان مدافع حرم اظهار داشت : امروز جمع کثیری از برادران پاسدار، بسیجی و پیشکسوتی که بیش از دو ماه در جبهه مقاومت بودند و ماموریت خود را به بهترین وجه انجام دادند به همدان بازگشتند.

وی با بیان اینکه در طی این ماموریت هیچ شهید و مجروح نداشتیم، افزود: استان همدان به دلیل تجارب بسیار خوب و با مدیریت عالی فرماندهان و مسئولین در هدایت نیروها توانست این ماموریت را به بهترین وجه انجام دهد و نیروها به سلامت بازگردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به ضرورت حضور مدافعان حرم در جبهه های مقاومت عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این خصوص دو بیان دارند که اگر رزمندگان ما در جبهه‌های مقاومت حضور نداشتند امروز باید در کرمانشاه و 25 کیلومتری همدان با داعش می جنگیدیم و در تعبیری فرمودند که اگر ایثار و فداکاری رزمندگان مدافع حرم نبود باید در تهران و اصفهان و شیراز و مشهد با داعش می جنگیدیم.

وی با بیان اینکه حضور رزمندگان در جبهه های مقاومت بستر و زمینه امنیت با ثبات، پایدار و همه جانبه در جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرده است، گفت : بخش اعظمی از امنیت کشور مرهون ایثار، فداکاری و رشادت های رزمندگام اسلام است.

سردار ابوحمزه دفاع از جبهه‌های مقاومت را دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: شرایط و وضعیتی که در کشورهای عضو مقاومت وجود دارد، این‌ها عمق استراتژی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و خط مقدم در زمان کنونی در جبهه های مقاومت است.

* روحیه شهادت‌طلبی و ایثار و فداکاری از ویژگی‌های مدافعان حرم

وی با بیان اینکه آمریکا با هماهنگی انگلیس، عربستان، رژیم صهیونیستی و به کمک برخی کشورهای منطقه داعش و گروه های تکفیری را ایجاده کرده است، اضافه کرد: نیروهای رزمنده ما به شکل مستشاری در مناطق عملیاتی با هماهنگی خود این دولت‌ها حضور یافته اند که هم به کمک ارتش آن کشور و هم نیروهای مردمی آنها بشتابند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید «حاج حسین همدانی» و شهدای مدافع حرم استان ادامه داد: رزمندگان استان همدان از ابتدای امر به شکل مستشاری حضور قوی و وسیعی در مناطق عملیاتی سوریه و عراق داشت و توانسته وظایف و تکالیف خود را به بهترین نحو انجام دهد.

وی ایمان، اعتقاد و باور به ارزش‌های متعالی اسلام، انقلاب و نظام را از مهمترین ویژگی‌های شخصیتی مدافعان حرم دانست و بیا ن داشت: مدافعان حرم اعتقاد علمی و عینی نسبت به ولایت مطلقه فقیه دارند و مقام معظم رهبری را به عنوان امام و مولا و مقتدای خودشان قبول دارند و فرمان ایشان فرمان امام عصر برایشان است.

سردار ابوحمزه داشتن روحیه ابتکار، خلاقیت و نوآوری را به عنوان یکی دیگر از ویژگی های مدافعان حرم برشمرد و توضیح داد: مدافعان حرم به خصوص پیشکسوتان با تجربه ای که از جنگ هشت سال دفاع مقدس کسب کرده‌اند از آن تجارب به نحو احسن استفاده می‌کنند و با بهره‌گیری از ابتکارات خود در تلاش هستند که دشمن را غافلگیر و ضربات مهلکی به آنان وارد کنند.

وی در تبیین دیگر ویژگی‌های شخصیتی مدافعان حرم به روحیه شهادت‌طلبی و ایثار و فداکاری آنان اشاره و عنوان کرد: پیوسته در استان شاهد تقاضای افراد برای نام نویسی و اعزام به جبهه های مقاومت هستیم که بخشی اعزام شده اند و بخشی هم آموزش های لازم را دیده و در قالب گروه های تخصصی سازماندهی شده اند.

*مدافعان حرم بصیر و دشمن شناس هستند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن قدردانی از خانواده‌های مدافع حرم اضافه کرد: همراهی و هماهنگی خانواده های مدافع حرم زمینه و بستری فراهم می‌کند تا رزمندگان بتوانند ماموریت خود را به بهترین وجه ممکن انجام دهند.

وی از بصیرت و دشمن شناسی به عنوان یکی دیگر از ویژگی های مدافعان حرم نام برد و یادآور شد: مدافعان حرم کاملا دشمن را می شناسند و به حرکات و سکناتی که آنها طراحی می کنند آگاه هستند.

سردار ابوحمزه در خصوص وضعیت مدافعان حرم در جبهه‌های مقاومت بیان داشت: با توجه به هماهنگی که بین کشورهای سوریه، ایران، روسیه و ترکیه شکل گرفته و عملیات های پی در پی که ارتش سوریه انجام می‌دهد، شاهد پیروزی های وسیع در جبهه عراق و سوریه هستیم و در برخی مناطق به نقاط مرزی رسیده ایم که نشانگر این است که داعشی ها و عناصر تکفیری و گروه های وابسته به غرب و آمریکا مراحل پایانی خود را می‌گذرانند.

وی خاطرنشان کرد :امیداوریم در آیند ه ای نه چندان دور در بحث عراق و سوریه شاهد پیروزی نهایی رزمندگام اسلام و عراق و سوریه باشیم و مردم مسلمان در کشورهای اسلامی با آرامش و امنیت زندگی کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات