صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - 31 October 2023
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه مولفه قدرت اصلی نظام، نیروی انسانی ما است، گفت: دشمن با توجه به هزینه‌هایی که در جنگ سخت داشت نتوانسته به اهداف خود برسد و در جنگ نرم اگر هوشیار نباشیم به اهدافش خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۳۲۸۴۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی در یادواره آبروی محله 6 شهید محله شمس‌آباد با اشاره به اینکه شهدا شاهد و دنیا را مدیریت می‌کنند، اظهار داشت: خون شهدای ما امتداد خون شهدای کربلا است همانطور که شهدای کربلا برای دفاع از اسلام و زنده نگه داشتن دین پیامبر(ص) جان را فدا کردند شهدای ما نیز برای دفاع از اسلام و قرآن و در مبارزه با دشمنان جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه در زمان فعلی نیز در شهادت باز است، گفت: در جبهه مقاومت عزیزانی برای دفاع از حرم آل الله(ص) و دفاع از اسلام حضور پیدا کرده و جان خود را فدا می‌کنند اما میدان نبرد دیگری نیز وجود دارد که در این میدان سرمایه‌گذاری‌های بسیاری کرده و آن میدان جنگ نرم است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه دشمن در عرصه‌های مختلفی ورود پیدا کرده است، افزود: دشمن امروز جوانان ما را که سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند، هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه مولفه قدرت اصلی نظام، نیروی انسانی ما است، ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس نیز اگر این مولفه اصلی یعنی مردم و نیروی انسانی حضور پیدا نمی‌کردند ما نمی‌توانستیم در آن عرصه موفق باشیم.

ابراهیمی با بیان اینکه حضور نیروهای مردمی و بسیج مردمی باعث شد که بتوانیم جلوی دشمنان را بگیریم، گفت: این مولفه باعث پیروزی ما شد گرچه کشورهای زیادی از دشمنان پشتیبانی میکردند و این نشان می‌داد که ما با صدام و بعثی‌ها به تنهایی نمی‌جنگیم.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی از نظر تسلیحاتی، اطلاعاتی، سیاسی و بین‌المللی صدام را حمایت می‌کرد، اظهار داشت: وقتی مردم و بسیج مردمی به میدان آمدند ما آنها را شکست دادیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه هربار جنگی برای کشور ما اتفاق افتاد نقشه جغرافیایی ما تغییر کرد و بخشی از کشور ما جدا شد، عنوان کرد: در جنگ تحمیلی ذره‌ای از این مرز و بوم جدا نشد.

وی با بیان اینکه دفاع ما دفاع مقدس بود، گفت:این امر از این نظر بود که سربازان ما نیروهای ولایت مطلقه فقیه بودند که در رأس حکومت اسلامی قرار داشت و دشمنان ما در این جنگ از هیچ جنایتی فروگذار نکردند و از هر سلاح نامتعارفی استفاده کردند.

ابراهیمی با اشاره به قدرت اصلی کشور در همه مراحل گفت: بسیج مردمی باعث شده است که دشمن به اهداف خود نرسد.

وی یادآور شد: در عرصه جنگ کنونی که استکبار جهانی علیه ما آغاز کرده و آن میدان جنگ نرم است، آنها می خواهند از طریق فضای مجازی، ماهواره و مواردی دیگر جوانان ما را منحرف کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به مواد مخدر گفت: دشمن در جنگ سخت و نیمه سخت شکست خورده است در نتیجه توان خود را بر جنگ نرم گذاشته و از طریق مواد مخدر سعی دارد جوانان را درگیر کند و وقتی هم گرفتار این بلای خانمان‌سوز شد، نمی‌تواند خود را حفظ و از انقلاب، اسلام و از خود دفاع کند.

وی با بیان اینکه دشمن اگر بتواند در این میدان پیروز شود به اهداف خود رسیده است، بیان داشت: دشمن با توجه به هزینه‌هایی که در جنگ سخت داشت نتوانسته به اهداف خود برسد و در جنگ نرم اگر هوشیار نباشیم به اهدافش خواهد رسید.

ابراهیمی با اشاره به اجرای طرح کرامت عنوانکرد: شهرستان ملایر و فلاورجان استان اصفهان به عنوان پایلوت برای اجرای طرح کرامت و مبارزه با مواد مخدر انتخاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر در این طرح موفق باشیم این طرح در کل کشور اجرایی می‌شود، افزود: در همین موضوع نیز اگر مولفه اصلی قدرت ما به میدان نیاید هیچ کاری از دست مسئولین برنمی‌آید و به تنهایی نمی‌توانند؛ همانطور که در جنگ سخت نیز اگر بسیج مردمی نبود ما نمی‌توانستیم کاری از پیش ببریم.

انتهای پیام/

خبرهای مرتبط
ارسال نظرات