صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
امام جمعه ملایر با بیان ویژگی‌های شهدای مدافع حرم گفت: بصیرت و معرفت از ویژگی شهدای مدافع حرم است که این بصیرت را هنوز بعد از گذشت سالیان متمادی از ظلم و جنایت داعش در منطقه برخی به دست نیاوردند.
کد خبر: ۸۹۵۲۲۸۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در همایش «مدافعان حرم، زمینه سازان ظهور» در شهرستان ملایر با تبریک هفته بسیج و پیروزی بر شجره خبیثه داعش بیان داشت: سخن گفتن در جمع خانواده شهدا حقیقتا سخت است چراکه آنچه ما می گوییم آنها عمل کردند.

وی گفت: کسی که در خط مقدم جبهه و مقاومت است تمام دوره‌های آموزش، تربیت، معرفت و بصیرت را طی کرده تا به این جایگاه دفاع از حریم امامت و ولایت رسیده است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه ما که در شهرها و مناطق امن به برکت خون مطهر شهدا زندگی می کنیم چه باید بگوییم، افزود: آن کسانی که این امنیت، آرامش، زندگی و خانواده را ترک می کنند و در مقابل دشمنان نظام اسلامی و اسلام ناب می ایستند راه صد سال را یک شب طی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه با شهدای مقاومت عطر ایثار، جهاد و از خود گذشتگی در کشور ما پیچید، گفت: فضای کشور عطرآگین این شهدا است.

برقراری بیان داشت: شهدای مدافع حرم نشان دادند که هنوز در باغ شهادت باز است، هنوز بستر برای ایثار جهاد و از خودگذشتگی فراهم است.

وی با بیان اینکه همچنان ولایت نیازمند به حمایت است، افزود: برای جهانی شدن انقلاب اسلامی امام(ره)، شهدا و ولی امر مسلمین جهان، ما نیازمند به حمایت و دفاع هستیم.

امام جمعه ملایر با بیان ویژگی‌های شهدای مدافع حرم گفت: بصیرت و معرفت از ویژگی شهدای مدافع حرم است که این بصیرت را هنوز بعد از گذشت سالیان متمادی از ظلم و جنایت داعش در منطقه برخی به دست نیاوردند و هنوز در اینکه اگر مدافعین حرم نبودند ما باید در کرمانشاه و همدان با جریان تکفیری می جنگیدیم دچار تردید هستند.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم بصیرت لازم را داشته اند، افزود: آنها آگاهی لازم از خوی ددمنشانه تکفیری ها داشتند و می دانستند تکلیف چیست و دشمن را می شناختند و هدف عمده آن که درگیر شدن با نظام اسلامی بود، هرچند در اندازه مبارزه با نظام اسلامی نیستند و از روی عدم شناخت و بصیرت و آگاهی مبتلا به این بلا شده بودند.

برقراری با بیان اینکه مثل انقلاب اسلامی مثل قطاری است که در یک ایستگاه می ایستد و چندین مسافر از آن پیاده می شود و چند نفر دیگر سوار می شوند، گفت: نظام اسلامی همواره در حال ریزش و رویش است، جوانان تازه نفس این رویش‌های انقلاب اسلامی بدون وابستگی به زر و زور و تزویر و تجملگرایی و اشرافی وارد این فضا شدند.

وی با اشاره به اینکه شهدا مشتری‌های در خانه خدا هستند، گفت: آنها در صفی قرار گرفتند که حاضر هستند با جان و مالشان با خدا معاله کنند، آنها سیمای اسلام ناب را چهره رسول الله(ص) و علی ولی الله(ع) را در چهره نورانی ولی فقیه دیده‌اند و سراز پا نشناختند و وجود فرزند و خانواده برای آنها غل و زنجیر نشد.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم شخصیت‌های قرآنی و قرآن مجسم هستند، بیان داشت: شهدا در جمع ما و در کشور هم خودشان، فرزندانشان، پدران و مادرانشان و همسرانشان همه از شخصیت‌های قرآنی هستند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم آموزش جهاد و مقاومت را از سیدالشهدا(ع) و امام سجاد(ع) یاد گرفتند با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در مقابل داعش گفت: همانگونه که جهاد و مجاهدت مخلصانه شهدای مدافع حرم بساط داعش را درهم کوبید، امید است بساط حامیان آنها نیز از روی زمین برچیده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات