صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - 02 February 2024
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، شادی را حق مسلم دانش آموزان دانست و افزود: رقابت زدایی از طرح های آموزش و پرورش امری ضروری است.
کد خبر: ۹۰۱۱۷۰۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان، پیش ازظهر امروز، رضوان حکیم زاده در حاشیه بازدید از بخش های مختلف معاونت آموزش ابتدایی در ساختمان علاقمندان و قبل از سخنرانی وزیر در جمع صمیمی کارکنان معاونت آموزش ابتدایی، اظهار کرد: منبع اصلی تعلیم وتربیت باید قرآن باشد و براساس آموزه های قرآنی تربیت نباید فردی باشد، بلکه باید جمعی باشد زیرا تمام دعاهای قرآنی به صورت جمع آورده شده و این نشان دهنده جمع بودن امر تربیت است.

وی شادی وحقّ انتخاب داشتن را دو امر ضروری برای دانش آموزان دوره ابتدایی برشمرد و افزود: نه تنها مهارت های زندگی به دانش آموزان آموزش داده شود، بلکه سایر دانش ها نیز باید در قالب مهارت ها آموخته شود.

حکیم زاده، احترام به معلم را سومین رکن برنامه های حوزه ابتدایی عنوان و اعلام کرد: طرح کارآمد با هدف توانمندسازی معلمان در ۸۸ مدرسه و در۳ استان در حال اجراست، در این طرح مدیران تنها تسهیل کننده و هدایت گر هستند و معلمان خود درخصوص این برنامه تصمیم می گیرند.

وی رقابت زدایی از طرح ها را امری ضروری دانست وافزود: تدوین کتاب های درسی توسط سازمان پژوهش بدون تعامل با حوزه ابتدایی، ارائه محتوای آموزشی برای دانشجومعلمان ابتدایی بدون دخالت این حوزه و عدم تخصیص اعتبارات کافی به ابتدایی، از جمله چالش های معاونت آموزش ابتدایی است.

مهر/

ارسال نظرات