صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 April 2024
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه باید مسئله خدمت جای قدرت را بگیرد گفت: مسئولی که به خانواده شهدا توهین کرد یا به جای برنامه ریزی برای تامین معیشت مردم به فکر رفاه خود بود این مسئول در شان انقلاب و نظام نیست.
کد خبر: ۹۰۹۵۳۴۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در مسجد جامع پلدختر برگزار شد با تاکید براینکه مردم لرستان و پلدختر در مقابله با فتنه پیشتاز هستند اظهار داشت: مردم پلدختر در دوران دفاع مقدس خط مقدم بودند و در ولایتمداری و بصیرت بخشی کارنامه عالی دارند.

 

وی با بیان اینکه امروز پیشرفت موشکی ایران مرهون تلاش و ایثار جوانان انقلابی است و ترس آمریکا و استکبار از همین قدرت است افزود: فتنه 88 نتیجه برنامه‌ریزی‌های هشت ماهه فتنه گران بود، آنها با سوء استفاده از ادعای تقلب در انتخابات، تهمت به نظام زدند و با حرمت شکنی هر جنایتی را در این راستا انجام دادند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: فتنه گرها با آتش زدن یک جوان و کف زدن و با بی اعتنایی به ارزش ها، به آتش زدن مساجد اقدام کردند و حرمت عاشورا را حفظ نکردند که این نمونه اعمال از اقدامات داعشی بدتر است؛ ما دیدیم که در فتنه 88 پس از برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری دشمنان داخلی و خارجی دست به دست هم دادند و تمام توان خود را کار گرفتند تا به نظام ضربه بزنند.

 

وی با بیان اینکه در فتنه 88 در حقیقت دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی دو لبه یک قیچی شدند که می‌خواستند نظام را قطع کنند عنوان کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکا صحنه گردانان فتنه 88 بودند و ضد انقلاب، سلطنت‌ طلب‌ها، معاندین نظام، عده‌ای ساده لوح، فتنه گر و خواص بی‌بصیرت نیز در داخل با آنها همکاری می‌کردند.

 

میرعمادی با اشاره به اینکه فتنه گران با عملشان نشان دادند که پست تر از ملی گراها هستند گفت: دشمنان هیچ اعتقادی به خدا، قرآن، ارزش‌ها، انقلاب، نظام، شهدا و ایران اسلامی ندارند بنابراین به صورت خودجوش و به دفاع از آرمان ها، ارزش ها و ولایت در صحنه حاضر و فتنه را خنثی کردند.

 

وی با تاکید براینکه مردم لرستان پیشتاز مقابله با فتنه گرها هستند خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت، مومن و انقلابی لرستان از جمله پلدختر روز هشتم دی به صورت خودجوش به خیابان ها آمدند و حماسه بصیرت را خلق کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با انتقاد از وضعیت سخت اقتصادی و فشار برمردم اظهار داشت: دوران سکوت دیگر تمام شده زیرا در برهه ای سکوت کردیم که فتنه 88 به وجود آمد و انقلاب با مشکلاتی مواجه شد؛ مردم بایستی خیانت ها، فساد و کوتاهی ها را اعلام و انقلابی اقدام کنند و مسئولان با داشتن روحیه انقلابی وخدمتگزاری به مردم خدمت بی منت کنند.

 

میرعمادی با تاکید براینکه مسئله خدمت بایستی جای قدرت را بگیرد تصریح کرد: مسئولی که به خانواده شهدا توهین کرد و به جای خدمت مبادرت به خیانت کرد یا به جای برنامه ریزی برای تامین معیشت مردم به فکر رفاه خود بود این مسئول در شان انقلاب ونظام نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات