صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 April 2024
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: ماموریت و نقش اساسی و اصلی وزارت اطلاعات صیانت از انقلاب، صیانت از نظام و سرمایه های این ‌نظام است که بزرگترین سرمایه این نظام نیز مردم هستند.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۶۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان با حضور وزیر اطلاعات با گرامیداشت سالگرد عملیات پیروزمندانه مرصاد، روز خبرنگار، عید قربان، عید غدیر و همچنین دهه ولایت با اشاره به عملیات پیروزمندانه مرصاد اظهار کرد: مرصاد عملیاتی بود که پاسداران سپاه قائم آل محمد(ص) ورق درخشانی را در تاریخ جنگ و این مرز و بوم نشاندند و به گفته مقام‌ معظم رهبری(مد ظله العالی) اگر نبود این سپاه و رزمندگان آن، شرایط ما متفاوت می شد.
وی افزود: همزمان با افتخار آفرینی های رزمندگان ما در مرصاد، ما شاهد مجاهدتهای خاموش فرزندان این مرز و بوم در داخل کشور بودیم.
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: فرمان تاریخی امام بزرگوار مبنی بر اینکه منافقینی که هنوز در موضع خود هستند حکمشان اعدام و کسانیکه توبه کردند، اینها در امان هستند و حرکت مقتدرانه سربازارن گمنام در داخل، باعث شد تا فتنه بزرگی در نطفه خفه شود.
وی با تاکید بر اینکه در طول تاریخ ۴۰ ساله انقلاب، ما شاهد رشادت ها و مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم اظهار کرد: اوایل انقلاب مقابله با گروهک های چپ و ضد انقلاب و سلطنت طلب، در دوران جنگ ‌تحمیلی حفاظت از کیان و امنیت داخلی و جبهه های جنگ و حضور نامحسوس در کشور عراق و دشمنان قسم خورده ما، در دوران سازندگی و پس از آن در صیانت از سرمایه های عظیم نظام، بخشهایی از رشادت ها و مجاهدت های سربازارن ‌گمنام امام زمان(عج) بود.
حسینی شاهرودی تصریح کرد: در شرایط خاص فعلی که شاهد جنگ‌ اقتصادی و جنگ فرهنگی با تمام شدت از سوی دشمنان نظام هستیم، باز هم شاهد حضور این عزیزان در مقابله دسیسه های دشمنان در داخل و خارج از کشور هستیم.
وی ادامه داد: در برهه ای که بروز و ظهور داعش در کشور های همسایه اتفاق افتاد، باز ما شاهد بودیم که ایران اسلامی امن ترین ‌نقطه خاور میانه بود و این تشکیلات بود که از ایجاد نطفه شوم داعش در داخل کشور جلوگیری کرد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: همه می دانیم بروز و ظهور داعش برای مقابله با انقلاب اسلامی و تفکر انقلاب اسلامی در منطقه بود که‌نتوانستند جای پای حتی کوچکی برای خود در کشور باز کنند که ثمره اقدامات جهادی و اطلاعاتی این وزاتخانه بود‌.
وی با تاکید بر تقدیر و تشکر از حضور فعال این‌عزیزان به شکل مجاهدت های خاموش در عرصه نظام و انقلاب اسلامی گفت: ماموریت و نقش اساسی و اصلی این‌ وزارتخانه صیانت از انقلاب، صیانت از نظام و سرمایه های این ‌نظام است که بزرگترین سرمایه این نظام نیز مردم هستند.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان تاکید کرد: هرحرکتی که موجب یاس و ناامیدی مردم شود، باید به صورت قاطع و جدی برخورد صورت بگیرد‌ و نباید اجازه دهیم که این مهم شکل بگیرد.
وی افزود: گاهی ما مسئولین به ابزار دست دشمنان برای ایجاد یک حرکت نامیمون در یک شهر، استان و بعضا در کشور تبدیل می شویم.
حسینی شاهرودی تصریح کرد: یکی از وظایف این وزارتخانه صیانت از سرمایه های نظام و مسئولین نظام است تا قبل از اینکه آلوده به الودگی های سیاسی، امنیتی و اقتصادی شوند، پیشگیری صورت گیرد که الحمدالله در مقاطع مختلف شاهد اقدامات بسیار مطلوب و خوبی در این خصوص بودیم.
وی گفت: صیانت از خود مردم به عنوان حافظان انقلاب، دومین وظیفه و ماموریت اصلی این وزارتخانه است و این حضور، حضوری است که نگهدارنده نظام و انقلاب بوده و هست.
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس خاطر نشان کرد: باید با هرگونه حرکتی که مردم را به یاس و ناامیدی کشانده و تاب اوری مردم را در برابر مشکلات عدیده ای که امروز در حوزه اقتصادی با ان مواجه هستیم، باید به صورت جدی پیشگیری شده و با آن مقابله کنیم.
ارسال نظرات