صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۳ تير ۱۴۰۲ - 24 June 2023
استاندار سمنان با بیان اینکه ایجاد مراکز تبدیلی و فرآوری محصولات از ملزومات بخش بسطام است گفت: با توجه به فعالیت های خوبی که در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان شاهرود شده این شهرستان ظرفیت تبدیل به کارگاه شدن را دارد.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۲۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا آشناگر در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر بسطام با بیان اینکه از توفیقی که دارم تا در این بخش و در کنار مردم نجیب و بزرگوار بسطام باشم خداوند منان را سپاسگزارم اظهار کرد: استان سمنان، استان پهناوری است و پراکندگی جمعیت فراوان دارد.
وی با بیان اینکه بصورت روزانه اخبار منتشر شده توسط خبرنگاران استان را رصد نموده و از نظرات این عزیزان بهره مند می‌شوم گفت: دولت تدبیر و امید از ابتدای فعالیت خود با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بوده و تلاش نموده تا با تلاش گسترده بر مشکلات موجود فائق آید.
استاندار سمنان خاطر نشان کرد: در دور اول دولت تدبیر و امید با توجه به موقعیت‌ها و فرصت‌های موجود تلاش شد تا بسیاری از مشکلات مرتفع گردد، اما دشمنان تحمل این موفقیت‌ها را نداشته و مجددا مشکلاتی را برای مردم فراهم آوردند.
وی تصریح کرد: یکی از منابع کشور از محل فروش نفت بوده است که شاهدیم دشمنان مشکلاتی را در این مسیر ایجاد نموده اند، اما بحمدلله با مقاومت مردم و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب شاهدیم که آرام آرام از شوک ناشی از این موضوع در حال خروج می‌باشیم.
آشناگر ادامه داد: ایجاد یاس و ناامیدی، خدمت به مردم نیست و آب در آسیاب دشمن ریختن است و آینده نسل بعدی بدون شک وابسته به تصمیمات امروز ماست.
وی اضافه کرد: در شرایط سخت امروز باید همگی تلاش کنیم تا منابع جدید را در جهت توسعه استان تعریف نماییم و شهرستان شاهرود در حوزه راه و شهرسازی خوب عمل نموده و در حال تبدیل شدن به یک کارگاه است.
استاندار سمنان با بیان اینکه در هفته دولت بیشترین آمار برنامه‌های افتتاحی مربوط به شهرستان شاهرود است گفت: رونق بیشتر کشاورزی در بخش بسطام باید از گونه‌های مقاوم به سرما و یا تغییر الگوی کشت در بخش بسطام استفاده شود.
وی افزود: بخش بسطام با توجه به رایزنی‌ها و گفتگو‌های صورت گرفته با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می‌تواند بعنوان پایلوت کشت گونه‌های جدید باشد.
آشناگر تصریح کرد: ایجاد مراکز تبدیلی و فرآوری محصولات از ملزومات بخش بسطام است و استانداری سمنان در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه برای استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ سقفی وجود ندارد گفت: استان سمنان، یک استان در حاشیه کویر است فلذا اجازه تغییر کاربری باغات به هیچ وجه داده نخواهد شد.
آشناگر افزود: زندگی بدون درخت مشکل است و توقع می‌رود سازمان‌های مردم نهاد استان در این خصوص حساسیت‌های لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد، هر جا در خصوص توسعه‌ی شهر نیاز به انجام اقدام و تغییر کاربری خاصی باشد با ارائه دلایل منطقی و قانع کننده مساعدت خواهد شد.
آشناگر اضافه کرد: وجود مقبره‌های بایزید بسطامی و ابوالحسن خرقانی در بسطام موجب تقریب مذاهب و جذب گردشگر در منطقه خواهد بود.
استاندار سمنان تصریح کرد: برای شهر بسطام، مجن و روستای قلعه نو باید طرح جامع گردشگری تهیه گردد و در این زمینه استانداری سمنان نیز مساعدت‌های لازم را ارائه خواهد نمود.
وی با اشاره به اینکه اعتباراتی جهت مصلای شهر بسطام اختصاص داده خواهد شد افزود:مشکلات اتمام طرح فاضلاب روستای ابر پیگیری خواهد شد.
وی ادامه داد: الزام ارائه کسر حقوق کارمندان در هنگام دریافت تسهیلات توسط افراد در بخش بسطام دلیلی ندارد و این موضوع پیگیری خواهد شد.
استاندار سمنان از شهرداری بسطام بمنظور اجرای طرح جدا سازی آب شرب از آب فضای سبز قدردانی کرد.
ارسال نظرات