صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ - 16 July 2023
مسئول سازمان علمی، پژوهشی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد
مسئول سازمان علمی، پژوهشی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تقویت بنیه علمی و مهارتی بسیجیان و پرورش کادر علمی تراز انقلاب و راه‌اندازی پایگاه علمی که در سطح استان ۲۰ پایگاه علمی وجود دارد که کار علمی انجام می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۹۲۷۰۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ولی ابراهیمی مسئول سازمان علمی، پژوهشی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در جشنواره جهادگران علم و فناوری استان همدان که در سالن آمفی تئاتر مرکز همایش‌های بین‌المللی قرآنی همدان برگزار شد، ضمن تبریک چهلمین سال تاسیس بسیج به بیان اهداف برگزاری این جشنواره پرداخت و اظهار داشت: این جشنواره برای کمک به بازدارندگی در مقابل فشارهای دشمن برای جلوگیری از پیشرفت علمی کشور و همچنین نمایش قدرت و اقتدار چهل سالگی بسیج در راستای حفظ  و تداوم ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار شده است.

وی گفت: از دیگر اهداف این جشنواره هم‎افزایی و تعامل در عرصه علم و فناوری با دستگاه‎ها، سازمان‎ها و مراکز آموزش عالی، ترویج فرهنگ جهاد علمی و روحیه امید و نشاط در میان جوانان، تقویت روحیه خودباوری علمی بویژه در میان بسیجیان و فرهیختگان است.

مسئول سازمان علمی، پژوهشی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: جشنواره جهادگران علم و فناوری با هدف ارتقای شأن و منزلت اجتماعی بسیج، شناسایی، تجلیل و تشویق و ترغیب سرآمدان علم و فناوری و الگوسازی در میان آحاد جامعه به خصوص جوانان امروز برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش استانی و کشوری برگزار می‎شود، عنوان کرد: در جشنواره استانی نمایشگاه دستاوردهای علمی سرآمدان بسیجی را داریم و بخش کشوری در اسفند ماه برگزار می‎شود که سرآمدان علم و فناوری کل کشور در آن شرکت می‎کنند.

ابراهیمی در خصوص روش انتخاب برترین‌های علمی ابراز داشت:  برخی شاخص و سنجه‎های ارزیابی را در اختیار اقشار اندیشه‏ورز گذاشتیم که از آنان خواسته شد برترین‌ها را انتخاب و در اختیار ما بگذارند.

وی افزود: قسمت‎های مختلف سازمان خانه نخبگان است که برترین‎ها را از شهرستان‌ها با هماهنگی مسئول خانه نخبگان انتخاب کردیم.

مسئول سازمان علمی، پژوهشی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص فعالیت دیگر این سازمان تاکید کرد: پرسشگران توسط پژوهشکده علمی براساس سنجه‌های عملکردی آنها انتخاب شد.

وی در ادامه در خصوص محورهای اصلی برنامه‎های بسیج در حوزه علم و فناوری تصريح کرد: جریان‎سازی و نهادینه‎سازی گفتمان علمی در کشور از طریق برگزاری نمایشگاه، جشنواره، فصلنامه‎ها، هسته‎ها و خبرگزاری علم و فناوری انجام شد.

ابراهیمی گفت: تقویت بنیه علمی و مهارتی بسیجیان و پرورش کادر علمی تراز انقلاب و راه‌اندازی پایگاه علمی که در سطح استان ۲۰ پایگاه علمی وجود دارد که کار علمی انجام می‌دهند و به دنبال این هستیم که این پایگاه‌ها الگو شوند.

وی با اشاره به دیگر محورهای اصلی در حوزه علم و فناوری بیان کرد: طرح شهید بهنام محمدی، راه‌اندازی مدارس ویژه از مرکز مهارت آفرینی است که این فعالیت‌ها را دنبال می‌کنند.

مسئول سازمان علمی، پژوهشی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: کمک به مدیریت دانش، توان و تکمیل چرخه علمی کشور که از طریق قرارگاه مرکز جهاد علمی، مرکز حمایت از تحقیقات کاربردی، فنی و تجربی و کمک به تحول در علوم انسانی از دیگر محورهای علم و فناوری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات