صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۶ تير ۱۴۰۲ - 27 June 2023
با حضور نخبگان و صاحب نظران اقشار مختلف بسیج برگزار شد؛
اجلاس بزرگ مجمع بسیجیان شهرستان ارزوئیه با حضور هیئت های اندیشه ورز اقشار بسیج، کارگروه های موضوعی، تخصصی و نخبگان بسیج شهرستان و همچنین معاونت های سپاه شهرستان و مدیران برخی ادارات، امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان در مصلی قدس برگزار شد
کد خبر: ۹۱۹۹۸۶۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   اجلاس بزرگ مجمع بسیجیان شهرستان ارزوئیه با حضور هیئت های اندیشه ورز اقشار بسیج، کارگروه های موضوعی، تخصصی و نخبگان بسیج شهرستان و همچنین معاونت های سپاه شهرستان و مدیران برخی ادارات شهرستان و سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ فرمانده سپاه و حجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه شهرستان در مصلی قدس ارزوئیه برگزار شد.

در اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان ارزوئیه که با حضور پرشور مسئولان، دبیران و اعضاء کارگروه های موضوعی و تخصصی مجمع بسیج، شورای عالی اقشار، مربیان شجره طیبه صالحین و نخبگان فرهنگی و اجتماعی شهرستان و مسئولان برخی از ادارات برگزار گردید، سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ، فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه با بیان اهمیت نقش بسیج و شوراهای همفکری، به ارائه گزارش اجمالی از برنامه های انجام شده در مجمع پرداخت.

هدف و اولویت برنامه‌های بسیج آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی است

سرگرد اسماعیلی کاخ در سخنان خود به تبیین نقش حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در ایجاد بصیرت در جامعه و ایستادگی در برابر دشمنان اشاره کرد و گفت: شما بسیجیان که از نخبگان و ارکان تشکیلات بسیج هستید، هم باید اهل تحلیل درست باشید و هم تحلیل درست را نسبت به موضوعات مهم اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، در آحاد افراد جامعه بالا ببرید.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: آنچه که ملتها را پس از پیروزی مضمحل می کند و به زمین می زند، ارائه تحلیل های غلط است.

فرمانده سپاه ارزوئیه در این اجلاس‌ با بیان اینکه استفاده از همه ظرفیت‏ها و قابلیت‏های شهرستان در جهت تحقق اهداف نظام اسلامی و مأموریت‏های بسیج از اهداف برگزاری این مجمع است، اظهار داشت: هدف و اولویت برنامه‌های بسیج آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی است.

سرگرد اسماعیلی کاخ افزود: تشکیل مجمع بسیج یک ضرورت حیاتی است که باعث رویکردی تحولی و جدید در سپاه در جهت هم افزایی و تزاید افکار صاحبنظران و دلسوزان متعهد انقلابی برای رشد و ارتقاء وضعیت شهرستان از وضع کنونی به وضعیت مطلوب و ایده آل در تحقق جامعه اسلامی می شود.

وی هدف از برگزاری این کارگروه ها را اجرای منویات مقام معظم رهبری و پیگیری اهداف بسیج عنوان کرد و گفت: اهداف بسیج حفظ و حراست از ارزشهای اسلامی است.

دکتر اسماعیلی کاخ فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه تصریح کرد: هدف کارگروه‌های تخصصی و هیئت‌های قشر در یک برنامه کلان این است که با ارائه راهکارهای متفاوت بتوانند به مجمع مدیریتی، عرصه و محیط شهرستان کمک‌های بیشتری شود که پیشرفت این انقلاب روز به روز افزون تر گردد و جلوی اهداف دشمنان را بگیرد.

مجمع بسیج بازوی کمکی دولت در شناسایی آسیب‌ها است

فرمانده سپاه ارزوئیه همچنین گفت: مجمع بسیج بازوی کمکی برای دولت در شناسایی آسیب‌ها و چالش‌ها برای برون رفت از مشکلات جاری است.

وی با اشاره به اینکه کارگروه‌های مجمع بسیج در سطح شهرستان‌ در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند، بیان کرد: این مجمع در راستای احصای آسیب‌ها و چالش‌های جامعه در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی، زن و خانواده، تربیت خانواده، صنعت و معدن، کشاورزی و علمی و پژوهشی، فضای مجازی و رسانه فعال است.

وی عنوان کرد: ظرفیت سازی برای جذب حداکثری و ساماندهی وفاداران انقلاب، ایجاد وحدت، پرورش کادر همتراز انقلاب از دیگر فعالیت‌های مجمع بسیج شهرستان است که با در پیش گرفتن این موارد زمینه ظهور و بروز توانمندی‌های شهرستان را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی مدنظر دارد.

دکتر اسماعیلی کاخ اضافه کرد: مجمع بسیج باید همکاری صمیمانه میان ملت و دولت را فراهم کند و ارتباط دوسویه را به ارمغان آورد.

وی مجمع بسیج را بازوی کمکی برای دولت در شناسایی آسیب‌ها و چالش‌ها برای برون‌رفت از مشکلات جاری برشمرد و افزود: بسیج با تمام وجود در خدمت انقلاب و کمک کار دولت در عرصه‌های مورد نیاز است.

فرمانده سپاه ارزوئیه در پایان تصریح کرد: بسیج نیروی سازمان یافته و نماد واقعیِ مردم سالاری دینی است و هیچگونه موازی‌کاری با فعالیت دیگر ارگان‌ها ندارد و برای رفع نیازهای جامعه و انقلاب فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ فاطمه تاراش

ارسال نظرات