صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - 13 August 2023
سید ساجد یعقوبی
سردار بابازاده گفت: حماسه ۹ دی تجلی‌گر بصیرت‌ و فرصت‌شناسی ملت ایران اسلامی است و در حقیقت مردم شریف مرز و بوم کشورمان این روز را به یک حماسه تبدیل کردند.
کد خبر: ۹۲۰۱۰۷۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پیش از ظهر امروز نشست هم‌اندیشی گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی با حضور مسئولان ارشد استانی و سپاه استان برگزار شد و نسبت به برگزاری ویژه برنامه‌ها در این نشست نظراتی ارائه شد.

مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و صدا و سیمای استان نسبت به اهمیت ویژه برنامه‌های حماسه 9 دی در سطح استان و نیز شبکه استانی اعلام آمادگی کردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: حماسه 9 دی تجلی‌گر بصیرت‌ و فرصت‌شناسی ملت ایران اسلامی است و در حقیقت مردم شریف مرز و بوم کشورمان این روز را به یک حماسه تبدیل کردند.

وی با اشاره به این که گرامیداشت این روز حماسی باید تا ابد در دل‌ها زنده بماند بیان کرد: مردم ایران اسلامی در این روز با آرمان‌های شهدای والامقام پیمان بستند و حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی شدند و نامشان در تاریخ انقلاب اسلامی همیشه افتخارآفرین شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: این خصوصیت و ویژگی بارز ملت ایران اسلامی است که در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور همیشه آماده بوده و هیچ گاه صحنه‌های سخت کشور را به حال خود رها نکرده‌اند و حتی در شرایط سخت اقتصادی اخیر با افزایش نرخ بنزین بصیرت و هوشیاری ملت ایران انقلاب اسلامی ذره‌ای لغزش پیدا نکرد.

بابازاده اظهار کرد: تلاش صدا و سیما و رسانه‌ها برای برنامه‌های حماسه 9 دی شایسته تقدیر است و باید همچنان این تلاش‌ها و برنامه‌ها تداوم یابد تا بتوانیم آن طور که باید و شاید وارد عمل شویم.

حضور حماسی 9 دی حیثیت استکبار جهانی را بر باد داد

حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در این نشست ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی بیان کرد: خیلی‌ها با برنامه‌های از پیش تعیین شده و اقدامات برنامه‌ریزی شده می‌خواستند عملیات روانی و توطئه‌های ننگین خود را در کشور عزیزمان پیاده‌سازی کنند که به لطف خداوند متعال، مقام معظم رهبری و درایت و هوشیاری ملت ایران کار پیش به جایی نبرد.

وی بیان کرد: صرف هزینه‌های سنگین و پیاده‌سازی بسیاری از نقشه‌های شوم و ننگین نتوانست ولایتمداری و بصیرت مردم را در برابر زنده نگهداشتن آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی خدشه‌دار کند و این تلاش‌ها و زحمات ارزشمند نشان از روح پاک و مقدس این ملت دارد.

فیاضی تصریح کرد: حضور حماسی 9 دی حیثیت استکبار جهانی را بر باد داد و رسانه ملی توانست عملیات روانی دشمنان در فضای مجازی و رسانه غربی را بر هم بریزد و بر دشمنان غالب شود که این تلاش‌ها باید با جدیت تداوم یابد.

زنده نگهداشتن فرهنگ انقلاب و استکبارستیزی رسالت مهم صدا و سیماست

علی ملاحمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز با اشاره به اقدامات صدا و سیمای مرکز استان در راستای افزایش بصیرت‌مداری در جامعه گفت: این مجموعه شبانه‌روز در تلاش است تا در راستای زنده نگهداشتن فرهنگ انقلاب و استکبارستیزی گام بردارد.

وی بیان کرد: تبیین ابعاد فتنه 88 و نقش محوری رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور حماسی مردم در صحنه زمینه‌ساز شکست توطئه‌های دشمنان شده و در این زمینه نقش رسانه‌ها بسیار پررنگ و حائز اهمیت است.

ملااحمدی تصریح کرد: امسال نیز پخش برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی با هدف تبیین ابعاد فتنه سال 88 و نقش محوری رهبر معظم انقلاب و حضور حماسی مردم در صحنه برای برچیدن این فتنه در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظرات