صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ - 15 July 2023
نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت:
نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت به رجزخوانی های عبث و بیهوده رئیس جمهور آمریکا برعلیه ایران اسلامی در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: سران آمریکا و غرب متحیر شدند وقتی دیدند موشک های ویرانگر تولید شده با دست جوانان و سپاهیان ما وارد پایگاه های آمریکا می شود و به آنها ضربه وارد می کند دنیا تکان خورد و آمریکا که ادعا دارد نتوانست هیچ کاری بکند.
کد خبر: ۹۲۰۶۶۷۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت صبح امروز در اجلاسیه شهدای سادات استان با اشاره به ثمره خون شهیدان برای کشور اظهار داشت: گاهی معاندین اسلام و کسانی که نمی خواهند کشور ما به عزت برسد به خانواده شهدا حرف هایی می زنند  که دل آنها را به درد می آورند و می خواهند برداشت شود نتیجه این همه شهید چه شده است؟

وی با اشاره به اینکه اول خود شهید از شهادت چه بدست آورده است افزود: گاهی حوادثی اتفاق می افتد و یا از بیماری کسانی از بین می روند اما مسئله شهادت مرگ نیست بلکه تولد دوباره است و در قرآن آمده است " کسی فکر نکند شهید مُرده است آنها زنده اند و نزد پروردگار روزی می خورند".

حجت الاسلام قاضی عسکر با تأکید بر اینکه شهید زنده و بهشتی است بیان داشت: شهدا بسیار خرسند هستند که خداوند عنایت شامل حال آنها کرده است و قرآن به مردم بشارت می دهد که نشانه اوج عظمت و سعادت برای شهید است و نیز در قرآن داریم که خداوند جان برخی انسانها را از آنها می خَرَد؛ چون جان انسان مال خداست و این معامله بین خدا و بشر است و در مقابل به آنها بهشت عنایت می کند.

وی عنوان کرد: در حدیثی از رسول اسلام(ص) داریم که فرمودند " زیباترین مرگ شهادت در راه خدا است" . در برخی روایات نیز دارد " شهید وقتی روی زمین می افتد اولین قطره خونی که از او بر روی زمین می ریزد تمام گناهانش آمرزیده می شود."

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه در روایت داریم " شهید به وجه الله نظر می کند و در بهشت همنشین انبیا و صالحین می شود" گفت: شهیدان در صحرای محشر معطل نمی شوند و بدون حسابرسی وارد می شوند این حق آنان است و بهترین هدیه خدا که بهشت است نصیبشان می شود.

وی خاطرنشان کرد: از دست دادن انسانهایی همچون سردار سلیمانی برای ما بسیار سخت است چون این مَرد بزرگ یک پارچه نور، اخلاص و فضیلت بود اما شهدا چنان جایگاه رفیعی نزد پروردگار دارند و ما حقیر و ضعیف در دنیا مانده ایم.

حجت الاسلام قاضی عسکر با اشاره به اینکه خانواده های شهدا چه بهره و نصیبی می برند و اینکه اهداف شهدا را محقق یافته می دانند یا نه ؟ گفت: در روایت دارد " خداوند به شهید اجازه می دهد تا ۷۰نفر را شفاعت کند. شهید وارد بهشت نمی شود تا پدر و مادر و سایر خویشان خود را شفاعت کند".

وی ادامه داد: خانواده های شهدا به خاطر صبر و استقامتی که در برابر حادثه ای که شهید دادند از خود نشان می دهند خداوند به آنان بشارت پاداش داده است.

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به ثمرات خون شهدا برای کشور عنوان کرد: شما ملت ایران و خانواده های شهدا عظمتی آفریدید و در مقابل عظمت قدرت های جهان ایستادید و امروز پشت استکبار را به زمین کوبیدید که به شما برای مذاکره التماس می کنند.

 وی به رجزخوانی های عبث و بیهوده رئیس جمهور آمریکا برعلیه ایران اسلامی در چند روز گذشته اشاره کرد و افزود: سران آمریکا و غرب متحیر شدند وقتی دیدند موشک های ویرانگر تولید شده با دست جوانان و سپاهیان ما وارد پایگاه های آمریکا می شود و به آنها ضربه وارد می کند دنیا تکان خورد و آمریکا که ادعا دارد نتوانست هیچ کاری بکند.

قاضی عسکر ادامه داد: نیروهای نظامی ما می توانند پایگاه های آمریکا را با موشک بزنند و رهبری اعلام می کنند  آمریکا باید از منطقه بیرون برود؛ روز به روز کشور مقتدرتر و راسخ تر گام به جلو برمی دارد.

وی با بیان اینکه امام(ره) به برکت خون شهدا توانست به دشمن ضربه بزند و نظام را به پیروزی برساند گفت: رهبر ما امروز مقتدرانه در مقابل دنیا ایستاده و این به خاطر حضور، پشتیبانی و استقامت ملت در حمایت از انقلاب و خط ولایت است. امروز نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و ارتش ما امنیت را تامین کردند که ما می توانیم پهباد آمریکایی بزنیم و این چنین آبرویشان در دنیا رفت.

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت تصریح کرد: در شرایطی که کشورهای منطقه دچار بحران شدند در عراق، سوریه، و لبنان آمریکایی ها داعش را بوجود آوردند و با خشونت وارد شدند تا ایجاد رعب کنند و منطقه را بگیرند و بین ما و جبهه مقاومت فلسطین فاصله بیندازند هدف این بود که داعش در عراق حکومت تشکیل دهند و برای این منظور قتل و جنایت ها کردند.

وی اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی در شرایطی سخت اما با اخلاص همه رزمندگان را انتخاب و بسیج کرد و بنیان حکومت داعش را درهم شکستند. امروز از داعش خبری نیست، لبنان و سوریه امن شدند.

حجت الاسلام قاضی عسکر گفت: زمانی داعش تا نزدیکی بغداد پیش رفتند و اگر حاج قاسم و مدافعان حرم و درایت رهبری نبودند معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد. امروز به برکت خون شهداست که مجلس عراق مستقل شده و دستور خروج آمریکا از عراق را می دهد.

وی خطاب به خانواده های شهدا افزود: شما ضرر نکردید؛ شما افتخار آفریدید. اگر ملت ما امروز امنیت و پیشرفت دارد به خاطر فداکاری های خانواده شهدا است. همیشه سرتان را برافراشته نگاه دارید چون تمام افتخارات کشور از شماست.

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: خدا با ما نعمت امام و رهبری داد. رهبری که از تمام رهبران دنیا جلوتر است  پیشوایی عالم، مدیر، سیاست مدار، باتقوا و زاهد است. رهبری که مراقب، بیدار و مسلط به تمام مسائل است.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات