صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - 06 August 2023
نماینده ولی فقیه در استان گفت: شما وقتی پیروزی به دست می‌آورید، باید افتخار کنید و اگر هم مورد هجمه قرار می‌گیرید، باز هم باید افتخار کنید، وقتی امریکای استکبار شما را مورد هجمه قرار می‌دهد، بدانید که راهتان حق است در مقابل استکبار و جهان ایستاده‌اید.
کد خبر: ۹۲۱۰۴۷۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
پیش از ظهر امروز فرماندهان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دیدار کردند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا با تشریح برخی از اقدامات سپاه فتح اظهار کرد: در سفر سردار سلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد توانستیم ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای زیر ساخت‌های سپاه که عمدتاً عمومی هستند اخذ کنیم، همچنین ۵۰ میلیارد تومان هم در حوزه‌های عمرانی شامل ساخت مسکن، گازرسانی و ... نیز جذب کردیم.
خرم دل گفت: فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد نیاز به تلاش بیشتری دارد و شورای فرهنگ عمومی باید با جدیت بیشتری برگزار شود.
وی در ادامه گفت: در مقوله حجاب و همچنین فرهنگ غلطی مانند استفاده از اسلحه در انتخابات و یا عروسی‌ها و عزاداری‌ها باید کار شود.
خرم دل گفت: نیرو‌های سپاه فتح استان همدل و کاملاً برای انجام مأموریت‌های فرهنگی، اجتماعی و... یکدل و وحدت دارند؛ و برای پیشرفت همه جانبه این استان کما فی سابق در کنار نماینده محترم، ولی فقیه استان قرار دارند.
نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه مایه افتخار نظام اسلامی است سپاه در همه ابعاد از حیثیت نظام دفاع می‌کند و گاهی هم مظلوم واقع می‌شود. سپاه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار و کار شما‌ها پر ارزش است، دشمنان اسلام از شما می‌ترسند و دچار رعب و وحشت شده‌اند و باید این را به شما‌ها تبریک گفت.
حجت الاسلام حسینی در ادامه گفت: باید قدر موقعیت نظام اسلامی و ولایت را بدانیم، شما در مسیر دین الهی قدم بر می‌دارید و این را هم بدانید که شما وقتی پیروزی به دست می‌آورید، باید افتخار کنید و اگر هم مورد هجمه قرار می‌گیرید، باز هم باید افتخار کنید، وقتی امریکای استکبار شما را مورد هجمه قرار می‌دهد، بدانید که راهتان حق است. در مقابل استکبار و جهان ایستاده‌اید.
وی افزود: هیمنه امریکا در کمتر از چند ساعت توسط سپاه شکسته شد.
حسینی گفت: هدف حکومت اسلامی ترویج فرهنگ دینی و معنویت و اخلاق در جامعه است و قدرت نظامی ما هم در این راستا است، اساس قدرت و تشکیل حکومت اسلامی ترویج معنویت و اخلاق است.
وی در ادامه گفت: سردار سلیمانی محبوب دل‌ها بود و شهادت آن شهید والامقام که نمونه‌ای از فرزندان رشید اسلام در سپاه پاسداران بود، انقلاب عظیمی ایجاد کرد و جامعه را متحول ساخت، سردار سلیمانی و یارانش در سطح جامعه و جوامع بین المللی انقلاب اسلامی را رو سفید کردند، حقیقتاً زندگی و مرگ آن شهید پر افتخار بود و ممات و حیاتش هر دو پیروزی در پی داشت.
حسینی تاکید کرد: باید از ظرفیت مردم در برگزاری برنامه‌های مذهبی و ملی استفاده کرد و اگر قرار باشد که تمام برنامه‌های ملی و حتی مذهبی ما را نهاد‌های حاکمیتی و ادارات انجام بدهند، ظرفیت مردم تعطیل و به انزوا کشیده می‌شود.
ارسال نظرات