نماینده ولی فقیه خطاب به مسئولان سپاه ؛

راهتان حق است که مورد هجمه قرار می گیرید

نماینده ولی فقیه در استان گفت: شما وقتی پیروزی به دست می‌آورید، باید افتخار کنید و اگر هم مورد هجمه قرار می‌گیرید، باز هم باید افتخار کنید، وقتی امریکای استکبار شما را مورد هجمه قرار می‌دهد، بدانید که راهتان حق است در مقابل استکبار و جهان ایستاده‌اید.
کد خبر: ۹۲۱۰۴۷۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
پیش از ظهر امروز فرماندهان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دیدار کردند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا با تشریح برخی از اقدامات سپاه فتح اظهار کرد: در سفر سردار سلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد توانستیم ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای زیر ساخت‌های سپاه که عمدتاً عمومی هستند اخذ کنیم، همچنین ۵۰ میلیارد تومان هم در حوزه‌های عمرانی شامل ساخت مسکن، گازرسانی و ... نیز جذب کردیم.
خرم دل گفت: فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد نیاز به تلاش بیشتری دارد و شورای فرهنگ عمومی باید با جدیت بیشتری برگزار شود.
وی در ادامه گفت: در مقوله حجاب و همچنین فرهنگ غلطی مانند استفاده از اسلحه در انتخابات و یا عروسی‌ها و عزاداری‌ها باید کار شود.
خرم دل گفت: نیرو‌های سپاه فتح استان همدل و کاملاً برای انجام مأموریت‌های فرهنگی، اجتماعی و... یکدل و وحدت دارند؛ و برای پیشرفت همه جانبه این استان کما فی سابق در کنار نماینده محترم، ولی فقیه استان قرار دارند.
نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه مایه افتخار نظام اسلامی است سپاه در همه ابعاد از حیثیت نظام دفاع می‌کند و گاهی هم مظلوم واقع می‌شود. سپاه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار و کار شما‌ها پر ارزش است، دشمنان اسلام از شما می‌ترسند و دچار رعب و وحشت شده‌اند و باید این را به شما‌ها تبریک گفت.
حجت الاسلام حسینی در ادامه گفت: باید قدر موقعیت نظام اسلامی و ولایت را بدانیم، شما در مسیر دین الهی قدم بر می‌دارید و این را هم بدانید که شما وقتی پیروزی به دست می‌آورید، باید افتخار کنید و اگر هم مورد هجمه قرار می‌گیرید، باز هم باید افتخار کنید، وقتی امریکای استکبار شما را مورد هجمه قرار می‌دهد، بدانید که راهتان حق است. در مقابل استکبار و جهان ایستاده‌اید.
وی افزود: هیمنه امریکا در کمتر از چند ساعت توسط سپاه شکسته شد.
حسینی گفت: هدف حکومت اسلامی ترویج فرهنگ دینی و معنویت و اخلاق در جامعه است و قدرت نظامی ما هم در این راستا است، اساس قدرت و تشکیل حکومت اسلامی ترویج معنویت و اخلاق است.
وی در ادامه گفت: سردار سلیمانی محبوب دل‌ها بود و شهادت آن شهید والامقام که نمونه‌ای از فرزندان رشید اسلام در سپاه پاسداران بود، انقلاب عظیمی ایجاد کرد و جامعه را متحول ساخت، سردار سلیمانی و یارانش در سطح جامعه و جوامع بین المللی انقلاب اسلامی را رو سفید کردند، حقیقتاً زندگی و مرگ آن شهید پر افتخار بود و ممات و حیاتش هر دو پیروزی در پی داشت.
حسینی تاکید کرد: باید از ظرفیت مردم در برگزاری برنامه‌های مذهبی و ملی استفاده کرد و اگر قرار باشد که تمام برنامه‌های ملی و حتی مذهبی ما را نهاد‌های حاکمیتی و ادارات انجام بدهند، ظرفیت مردم تعطیل و به انزوا کشیده می‌شود.
ارسال نظرات