صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
بهمن عسگری ملی پوش کاراته استان ، این روزها در اندیشه رسیدن به تاتامی خوشبختی است.
کد خبر: ۹۲۴۲۶۳۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین ، عسگری که سال پیش با نشان های درخشان طلا، نقره و برنز لیگ جهانی کاراته وان در مجموع توانست نخستین ورزشکار تاریخ کاراته ایران در المپیک باشد ، حالا به دنبال درخشش و کسب نشان زرین طلا در این رقابت ها است.

اگر کرونا نبود ، کمتر از سه ماه دیگر می توانستیم بهمن عسگری را روی تاتامی المپیک 2020 ژاپن ببینیم ، اما حالا برای هنرمایی این کاراته کای ارزنده استان ، حداقل باید یک سال دیگر صبرداشته باشیم.

عسگری این روزها دربهترین فرم خود قرار دارد و بدون شک می تواند رمز موفقیت های خود را در تاتامی مسابقات المپیک ببیند.

این کاراته کای ارزنده استان درچند سال اخیر بهترین عملکرد خود را درمسابقات آسیایی و جهانی و رقابت های برون مرزی به نمایش گذاشته و حالا در آستانه المپیک 2020 ژاپن دراندیشه این است که بتواند بهترین عملکرد خود را دراین رقابت ها به نمایش بگذارد .

وقتی نام بهمن عسگری ملی پوش با تجربه و ارزنده استان درلیست نهایی تیم ملی برای شرکت دربازی های آسیایی 2018 اندونزی به ثبت رسید ، همه می دانستیم به حقش رسید . چرا که این ورزشکار می توانست مسافر بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی هم باشد، اما این اتفاق بنا به دلایلی رخ نداد و همان اتفاق های عجیب و غریب خط خوردنش از بازی های آسیایی اینچئون موجب شد ، با انگیزه های بالاتری قدم در راه مسابقات حساس و سرنوشت ساز 2018 اندونزی بگذارد.

رقابت هایی که نشان زرین طلایش برای عسگری رهاورد تلاش و صبر ، پشتکار و انگیزه های بالا بود.

بهمن عسگری درکنار نشان زرین طلای بازی های آسیایی 2018 اندونزی ، موفق شد نشان طلای مسابقات قهرمانی 2018 جهان را هم از آن خود کند.

حالا بدون شک ، همه نگاه ها به تاتامی المپیک ژاپن دوخته شده ، المپیکی که کرونا معلوم نکرده با نام المپیک 2020 باید نوشته و خوانده شود ، یا حالا که به سال آینده موکول شده ، تحت عنوان المپیک 2021 خوانده می شود.

عسگری با توجه به افتخارآفرینی های متوالی در مسابقات آسیایی و جهانی ، حالا تنها نشان زرین طلای المپیک را در کارنامه دوران ورزشی خود کم دارد ، اتفاقی که بدون شک در صورت رقم خوردنش ، نام او را در تاریخ کاراته ایران و استان جاودانه خواهد کرد .

این کاراته کای ارزنده استان نشان های طلای جوانان جهان ، امیدهای جهان ، بزرگسالان جهان ، لیگ های جهانی کاراته وان و نشان زرین طلای بازی های آسیایی 2018 اندونزی را در کارنامه دوران ورزشی خود می بیند و طلای المپیک می تواند ویترین اتفاقات ورزشی او را تکمیل کند.

اتفاقی که بدون شک ، با توجه به تلاش ، انگیزه و پشتکار بهمن عسگری کاراته کای ملی پوش و توانمند استان برای او دور از دسترس نیست.

دبیرهیئت کاراته استان درگفت و گوبا خبرنگار بسیج درقزوین از قابلیت های بالای عسگری می گوید.

حمید رضا داوری با اشاره به تلاش ، انگیزه و نیروی جوانی عسگری در سال های اخیر ، مهم ترین خصیصه این ورزشکار را ، پشتکار مثال زدنی او توصیف می کند و می گوید : بهمن مزد سال ها تلاش و پشتکار خود را در مسابقات آسیایی و جهانی گرفته و حالا برای نشان زرین طلای المپیک دورخیز کرده است.

به گفته داوری ، عسگری برای رسیدن به المپیک و کسب سهمیه این رقابت ها ، در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت و با کسب نشان های رنگارنگ موفق شد با امتیاز بالا و بالاتر از رقبای قدرتمند خود المپیکی شود و امتیازهای خود را در رنکینگ ورزشکاران این رشته ورزشی ارتقاء بخشد.

دبیرهیئت کاراته استان اظهار امیدواری کرد که بهمن عسگری ملی پوش با تجربه و ازنده استان بتواند با کسب نشان طلای المپیک ژاپن ، نام خود را در این رشته ورزشی جاودانه و در این رشته ورزشی برای نخستین بار تاریخ سازی کند.

اما حالا با افتخارات پربار ورزشی بهمن عسگری ، ملی پوش وزن منهای 75 کیلوگرم استان در لیگ های جهانی کاراته وان ، می توان چشم انتظار موفقیت های بیشتر این ورزشکار بود، ورزشکاری که بدون شک از قابلیت های بالایی برخوردار است.

به جرئت می توان اذعان کرد ، با توجه به تلاش زیاد و انگیزه بالای بهمن عسگری در طول سال های اخیر و کسب نشان های رنگارنگ از جمله مدال طلای بازی های آسیایی و رقابت های قهرمانی جهان و سال ها پشتکار و ممارست این ورزشکار ، نشان زرین طلای المپیک بهترین هدیه برای او خواهد بود تا خستگی سال ها حضور در اردو و برپایی تمرین های سخت و فشرده ، برای این ورزشکار خاطره آفرین باشد.

 

نگارنده: رضا قنبری

ارسال نظرات