صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - 06 June 2023
جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد از حوزه روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح و سازمان بسیج رسانه سپاه فتح به خاطر تعامل و همکاری کم نظیر با اصحاب رسانه تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۲۶۴۹۶۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, پیش از ظهر امروز آیین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح, حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، سرهنگ دوم پاسدار مهدی حیدری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح , سروان پاسدار رسول علیزاده مدیر روابط عمومی سپاه فتح, سروان پاسدار فخرالدین رضایی مدیر سازمان بسیج رسانه استان ، سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان, سرهنگ پاسدار پرویز آران مسئول بسیج ورزشکاران استان، سرهنگ دوم پاسدار ایمان خردمند مسئول ستاد کنگره شهدا و سرداران استان و جمعی از اصحاب رسانه در یاسوج برگزار شد.

در این آیین جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی با اهدای لوح سپاس از سرهنگ دوم پاسدار مهدی حیدری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح  و همچنین سروان پاسدار فخرالدین رضایی مدیر سازمان بسیج رسانه سپاه فتح  استان به خاطر تعامل و همکاری همه جانبه با اصحاب رسانه تجلیل کردند.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی حیدری و سروان پاسدار فخرالدین رضایی لوح سپاس خود را از دستان  سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح ، حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح  و سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان دریافت کردند.

سید ولی موسوی از خبرنگاران استان در این آیین از خدمات حوزه روابط عمومی سپاه فتح و سازمان بسیج رسانه کهگیلویه وبویراحمد تقدیر کرد و گفت: ارتباط مسئولان این دو مجموعه با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ستودنی و شایسته تقدیر است.

وی بر ضرورت توجه و مساعدت  فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به  سازمان بسیج رسانه استان تاکید کرد و گفت: سازمان بسیج رسانه استان رابط بین خبرنگاران و سپاه و بسیج است که باید ساختمانی در خور شان داشته باشد.

داریوش بهنیا سرپرست خبرگزاری فارس استان نیز در این آیین از دگرگونی در سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد و ارتباط چشمگیر مدیر جوان این سازمان با اصحاب رسانه استان تقدیر کرد و گفت: برگزاری برنامه های مختلف ، ایجاد وحدت و انسجام بین خبرنگاران ، تعامل با خبرنگاران  ... از جمله اقدامات مثبت سازمان بسیج رسانه استان است که باید بیش از بیش تقویت شود. 

در این آیین همچنین زیبا کرمی مدیر مسئول پایگاه خبری تابش آنلاین با هدایایی از فرمانده سپاه فتح, معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح ، مدیر سازمان بسیج رسانه استان  تجلیل کرد.

 

ارسال نظرات