صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ - 21 July 2023
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: یکی از رویکرد‌های اساسی سپاه در سال‌های اخیر، محرومیت‌زدایی است و این مجموعه آمادگی دارد تا در عرصه‌های عمرانی کشور و استان نقش ایفا کند.
کد خبر: ۹۲۷۳۶۹۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حمید دامغانی عصر امروز در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی در محرومیت‌زدایی با حمایت بسیج سازندگی استان سمنان اظهار کرد: مجموعه سپاه در تلاش است تا با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری به‌عنوان بازوی انقلاب در کنار دستگاه‌های اجرایی و دولت باشد.
او گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی کشور و لزوم رفع محرومیت در مناطق مختلف، سپاه به کمک دولت و دستگاه‌های اجرایی آمده است تا در رفع مشکلات مردم مشارکت و همراهی کند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: تعامل و همکاری خوبی بین سپاه استان سمنان و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و این هم‌افزایی خوب سبب انجام امور به بهترین شکل می‌شود.
دامغانی گفت: در سال‌های اخیر، یکی از شاخص‌ترین اقدامات سپاه، تلاش در جهت مهار و کنترل سیل در کشور بود که در این راستا، سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با لایروبی و بازگشایی محور‌های مختلف در ۸۰ روستای استان مازندران خدمات بسیار قابل توجه و ارزشمندی را به انجام رساند.
او گفت: سپاه استان سمنان در سیل استان لرستان نیز به‌عنوان نماینده مردم استان و دستگاه‌های اجرایی خوش درخشید و در این راستا، سمنان به‌عنوان نخستین استان به لحاظ سرعت و کیفیت در بحث لایروبی و سازندگی در لرستان اقدام کرد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: سپاه استان سمنان در حوزه ساخت و مرمت نسبت به سایر استان‌ها در بحث سیل پیشتاز بوده که نشان از هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی استان دارد.
دامغانی گفت: از بدو شیوع بیماری کووید-۱۹ در کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسؤولیت کمک به بهداشت و درمان را به عهده گرفت و با سرعت عمل بالایی وارد میدان شد.
او ادامه داد: استان سمنان در بحث کرونا خوش درخشید و این امر نشان از هم‌افزایی حداکثری بین کادر بهداشت و درمان استان و دستگاه‌های اجرایی دارد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: خوشبختانه در بحث کنترل کرونا، همه مجموعه‌های مردمی با تمام ظرفیت وارد میدان شدند و شاهد بودیم که این بیماری باوجود مسائلی که در کشور و جهان ایجاد کرد و استان سمنان نیز از آن متأثر بود، آسیب‌های حداقلی را در استان ایجاد کرد.
دامغانی اضافه کرد: اجرای مستمر و مداوم اقدامات عمرانی در کشور موجب امیدواری و ایجاد انگیزه در مردم و ناامیدی دشمنان در القای تفکر به بن‌بست رسیدن کشور، نظام و دولت می‌شود.
او گفت: سپاه در امر سازندگی کشور هیچ‌گاه نگاه اقتصادی به پروژه‌ها نداشته و در راستای محرومیت‌زدایی آمادگی دارد تا در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اقدام کند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: یکی از رویکرد‌های اساسی سپاه در سال‌های اخیر، محرومیت‌زدایی است و این مجموعه آمادگی دارد تا در عرصه‌های عمرانی کشور و استان نقش ایفا کند. /ع
ارسال نظرات