صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - 23 January 2024
حجت الاسلام حسینیان گفت: توهین روزنامه فرنسوی به پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) نشانه پوچی فرهنگ غرب است.
کد خبر: ۹۲۷۵۹۵۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام حسینیان در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار گفت: در عصر حاضر که می توان آن را قطعه ای از دوران آخر الزمان دانست بیش از هر زمان دیگری نیاز به بیان کردن، فهمیدن و عمل کردن به معارف اهل بیت(علیهم السلام) و آموزه های قرآن داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار افزود: این معارف اگر درست فهمیده شود و به جا و درست و بطور کامل عمل شود، تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی را خواهد ساخت.

وی اظهار کرد: امت اسلام باید یقین و باور داشته باشد که انبیا و اولیای الهی، کامل ترین انسانها و دلسوزترین افراد نسبت به بشریت هستند و فرمایشات و منش آنها به خوبی گویای این واقعیت بوده است.

کارشناس مسائل مذهبی و دینی خاطرنشان کرد: از وظایف اساسی امت مسلمان این است که عقاید و باورهای ارزشمند خود را که منشا وحیانی دارد به خوبی بفهمند و باقدرت از آن دفاع کنند.

حجت الاسلام حسینیان با اشاره به سخن رسول گرامی اسلام که می فرمایند:"انما الحیوة عقیدة و جهاد" گفت: انسان تا زمانی زندگی حقیقی دارد، که عقاید و باورهای ارزشمندی داشته باشد و با تمام وجود از آنها دفاع کند و عقاید خرافی و بدون پشتوانه مساوی با مرگ انسان است و اگر مسلمانی نسبت به ارزشها و مقدسات خود بی تفاوت باشد انسانی مرده بیش نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیارتصریح کرد: دشمن همیشه در طول تاریخ تلاش کرده است با بغض و کینه ای که نسبت به اسلام دارد مسلمانان را نسبت به عقایدشان سست کند و با شبهه پراکنی و به سخره گرفتن عقاید و باورها و مقدسات و شخصیتهای امت مسلمان که بیش از 23درصد مردم  جهان را تشکیل می دهند این کار را انجام می دهد.

وی بااشاره به توهین اخیر نشریه فرانسوی که به  بهانه ی واهی آزادی بیان، به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) انجام گرفت،  گفت: آماج دشمنی دشمنان در طول تاریخ وجود مبارک نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم )یعنی رکن رکین و عمود خیمه اسلام بوده است که همه مسلمانان جهان بر خاتمیت و تکامل دین به دست ایشان اتفاق نظر دارند و دشمن از این اتحاد وحشت دارد.

حجت الاسلام حسینیان افزود: ذره ذره زندگی رسول خدا(صلی الله علیه و آله و سلم ) و فرمایشات ایشان؛ زندگی بخش،جهت دهنده و پیش برنده جامعه بشری است و این موضوع را دشمن به خوبی می داند.

وی بیان داشت: نبی مکرم اسلام شکننده کفر و ظلم و استکباربود و الهه ی کفر را شکست و کافران و مشرکان را ذلیل کرد و قطعاً اگر جامعه ی مسلمان  پیرو راستینی باشد و از سیره و سنت رسول خدا درست درس بگیرد و از ولایت بطور کامل پشتیبانی و پیروی کند، استکبار جهانی را به خاک ذلت خواهد کشید.

کارشناس مسایل دینی و مذهبی در پایان با اشاره به این موضوع که توهین وجسارت به پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم نشانه حقارت و ترس دشمنان است، ادامه داد: این توهین نشانه ی پوشالی بودن و پوچ بودن فرهنگ غرب است، که در مقابل کلام متقن و وحیانی اسلام حرفی برای گفتن ندارد و نشانه بی اخلاقی، بی منطقی و عدم پذیرش حق و حقیقت است.

ارسال نظرات