صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
بهشهر-فرمانده قرارگاه عملیاتی طرح سردار شهید سلیمانی بهشهر از فعالیت ۶۰۲ تیم عملیاتی برای قطع زنجیره انتقال کرونا در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۱۳۴۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان بهشهر، سرهنگ حسن پورقربان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در بهشهر گفت: در راستای اجرای منویات و تمهیدات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، دستورات و دغدغه‌های فرماندهی کل سپاه و پیرو تفاهم نامه سازمان بسیج مستضعفین با وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد تا به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا در کشور، طرح مشترکی به نام "سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" به صورت سراسری در سراسر کشور برگزار شود که در شهرستان شهید پرور بهشهر هم مانند همه شهر‌های استان لاله خیز مازندران، این طرح با سازماندهی منسجم شکل گرفته است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی طرح سردار شهید سلیمانی بهشهر با اشاره به اجرای کیفی طرح شهید سلیمانی در این شهرستان افزود: بعد از ابلاغ سراسری فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر مشایعت و همراه سازی متولیان در کنار بیماران کرونایی و خانواده آن‌ها به ویژه اجرای طرح تکمیلی مبارزه با بیماری کووید ۱۹، سپاه بهشهر به عنوان فرمانده قرارگاه عملیانی طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان همزمان با شروع هفته بسیج مراحل سازماندهی و ساماندهی کمیته‌ها و کارگروه‌های شش گانه تخصصی مربوطه را با تشکیل و برگزاری جلسات منظم و متناوب در فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان آغاز کرد.

پورقربان در ادامه اضافه کرد: جلسات متعددی با مسئولین و متولیان طرح در شبکه بهداشت و درمان و سپاه برگزار شد که طی آن مدیران کمیته و جانشینان آن‌ها معرفی و احکام ۱۲ گانه تحویل این عزیزان شد ولو به طور کامل در راستای ماموریت هر کمیته جلسات توجیهی و کارگروه برگزار گردید.

فرمانده سپاه بهشهربا بیان اینکه مرحله دوم سازماندهی تشکیل قرارگاه در سطح سپاه و شبکه بهداشت با هدف آشنایی و شناخت از مأموریت بزرگ طرح برگزار شد، گفت: نشست‌های هدفمند و توجیهی در اتاق وضعیت Eoc قرارگاه شکل گرفت و همه فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و مدیران کمیته‌ها در ۴ گام و مرحله مختلف نسبت به نحوه اجرای عملیاتی طرح در سه محور مراقبت، حمایت و نظارت آشنا شدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی طرح سردار شهید سلیمانی بهشهر افزود:به همت رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان به صورت میدانی تمامی مراکز درمانی ۷ گانه شهری و تمامی مراکز خانه‌های بهداشت محلات، پزشک خانواده و کارکنان مستقر در اینگونه مراکز به همت بسیج جامعه پزشکی و جانشینان کمیته‌های اصلی مستقر در شبکه بهداشت نسبت به اهداف مأموریتی از پیش تعیین شده طرح در تیم مراقبت توجیه شدند.

به گفته فرمانده سپاه بهشهر در مرحله سوم، پس از نظارت دقیق بر فرآیند سازماندهی مراحل اول و دوم، اقدامات به صورت محله به محله با محور قرار دادن کارگروه هماهنگی و اجرا متشکل از امام جماعت مساجد، فرماندهان پایگاه‌های بسیج برادر و خواهر، شورای اسلامی، هیأت امنا، و کانون فرهنگی هنری مساجد پیاده سازی میشود.

پورقربان در بخش دیگری از سخنان خود از ماشکت ۶۰۲ تیم عملیاتی دونفره برای طرح شهید سلیمانی هم خبر داد و گفت:۱۳۳ محله و ۱۳۳ پایگاه بسیج در طرح شهید سلیمانی فعال شد، اقدامات در مناطق شهری و ۴۹ روستا صورت گرفت.

به گفته فرمانده سپاه بهشهر ۱۲۶ بسته حمایتی توزیع شد؛ و ۳۹۳ خانواده تحت حمایت این طرح هستند.

فرمانده سپاه بهشهر در پایان اظهار امیدواری کرد که به امید خدا با همت مضاعف همه متولیان و دستگاه‌های همکار در این طرح و حضور حداکثری و جهادی همه فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان، این طرح تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت و انشاالله گامی بزرگ در راه اعتلای مقابله با بیماری منحوس کرونا به صورت ملی و سراسری خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات