صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
فرمانده سپاه بناب از خودکفایی این شهرستان در تولید گان(لباس کرونا) و ماسک مصرفی، خبر داد، گفت: در حال حاضر هشت کارگاه در سطح شهری و ۱۲ کارگاه به شکل خانگی به تولید مشغول هستند.
کد خبر: ۹۳۱۲۷۹۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری در مجمع عالی بسیج بناب افزود: طی مشارکت مردم  با بسیجیان و مسئولان مربوطه در قالب تیم های رصد و پایش، تیم های نظارتی و مراقبتی و اقدامات پیشگیرانه «خانه به خانه» شاهد کاهش محسوس آمار ابتلا و فوتی کرونا بوده ایم اما نباید از نظر دور داشت که همچنان وضعیت خاص و شکننده است لذا این مشارکت قویأً باید ادامه یابد.
 
وی در ادامه با اشاره به اقدامات بسیج و سپاه در راستای محرومیت زدایی، افزود: تعداد ۳۳ واحد مسکونی به همت سپاه ناحیه بناب با رعایت تمامی اصول مهندسی عمرانی و مورد تایید بنیاد مسکن برای محرومان نیازمند ساخته شده است که از این تعداد، ۲۷ واحد تحویل گردیده و ۶ واحد آن طی دهه ی فجر تحویل خواهد گردید؛ قابل ذکر است این مهم، به مساعدت کمیته ی امداد، بهزیستی و خیرین بزرگوار، با هزینه ای بالغ بر ۱میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان ساخته شده است.
 
حیدری از اعزام اکیپ های پزشکی بصورت هفتگی به مناطق محروم خبر داد و گفت: این برنامه به صورت مداوم و با پشتیبانی دارویی در روستاها و مناطق محروم بناب اجرا می شود که طی آن تا به امروز بالای یک هزار نفر ویزیت رایگان شده اند.
 
وی ضمن قدردانی مجدد از حمایتهای خیرین بناب، نهادها و سازمان ها، گفت: در راستای حمایت از محرومین جامعه تا این لحظه بالای ۲۰ هزار بسته در قالب کمک های مومنانه در شهرستان بناب برای محرومین و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.
 
حیدری با اشاره به سایر اقدامات و عملکرد بسیج و سپاه ناحیه بناب، افزود: تهیه ی ۱۵ مورد جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، مرمت و نصب المان بر مزار ۲۵ شهید در ۴ روستا به مبلغ ۱۰۰میلیون تومان، احداث صندوق های محله محور به تعداد۴۶ صندوق در سطح شهر، تشکیل صندوق ذخیره ی بسیجیان جهت ارائه ی خدمات درمانی، گشت های نظارتی در راستای مقابله با احتکار، کنترل قیمت از جمله مواردی است که اقدام شده است.
 
فرمانده سپاه بناب از اعطای تسهیلات اشتغال زایی در بناب خبر داد و گفت: حدود یک میلیارد تومان تاکنون تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان بسیجی اعطاء شده و تا آخر سال این میزان به مبلغ  ۳ میلیارد تومان خواهد رسید.
 
حیدری با اشاره به مشکلات اخیر برق شهرستان، با استناد به فرموده رهبری، که همانا« اصلی ترین راه مقابله با استکبار، خدمت به مردم است» از ایجاد آلودگی نیروگاه حرارتی بناب انتقاد کرد و گفت: گلایه ی مردم در خصوص مشکلات موجود کاملا بجا است و امید است مسئولان مربوطه هرچه سریعتر راه حلی برای آن ارائه دهند.
ارسال نظرات