صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ - 02 July 2023
سرهنگ عسگری گفت: یکی از ویژگی‌های مهم جهادگران خودباوری و شجاعت است که همین روحیه ها و اراده ها توانسته اند ناممکن ها و نشدنی ها را به ممکن‌ها تبدیل کنند و جهادگران پرچمدار ما می‎توانیم هستند.
کد خبر: ۹۳۱۷۲۸۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سرهنگ پاسدار «محمدرضا عسگری» جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در آیین بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج شازند گفت: امروز سپاه و بسیج در کنار ماموریت ها و رسالت های اصلی خود موضوع محرومیت زدایی و خدمت در مناطق کم برخوردار در ابعاد مختلف را با قوت انجام می دهد که با سه رویکرد پروژه های زودبازده، متوسط و بزرگ اقدامات مختلفی برای حل مشکلات محرومیت، ایجاد اشتغال، سازندگی ، آبادانی، کمک به ازدواج آسان جوانان انجام می دهد.

وی افزود: امروز با توجه به نیازهای اصلی کشور و مناطق محروم آب و اشتغال در دستور کار سپاه و بسیج قرار گرفته که در حوزه آب با ترمیم قنات ها و چاه ها و در حوزه اشتغال در بیش از ۱۵ عرصه اقتصاد مقاومتی از جمله پرورش ماهی، مرغ، شترمرغ، دام، بوقلمون، کشت گیاهان دارویی، زعفران، باغات داربستی انگور، زنبورعسل و سایر موارد اشتغال زایی ایجاد می کند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: خوشبختانه امروز با مجاهدت های گروه های جهادی و نقش آفرینی خود مردم عملکرد بسیج و سپاه در حوزه محرومیت زدایی چشمگیر و درخشان است که گروه های جهادی به عنوان خادمان مردم از هیچ فرصتی برای خدمت رسانی دریغ نخواهند کرد.

وی بیان کرد: امروز آن چیزی که مسئولین باید به آن توجه داشته باشند خدمت صادقانه و دلسوزانه است و این باید در روستاها بیشتر نمود داشته باشد چراکه انقلاب اسلامی یک فرصت ارزشمند در اختیار ما قرار گذاشته و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

عسگری گفت: امروز اقدامات بسیج سازندگی در دورترین و محروم ترین نقاط برای مردم امیدآفرین و نشاط آور است که گروه های جهادی با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس و الگو گیری از رزمندگان صادقانه به مردم خدمت ارائه می کنند.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های مهم جهادگران خودباوری و شجاعت است که همین روحیه ها و اراده ها توانسته اند ناممکن ها و نشدنی ها را به ممکن ها تبدیل کنند و جهادگران پرچمدار ما می توانیم هستند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: جهادگران بسیجی با روحیه های خود در عرصه ها و شرایط مختلف بارها کارآمدی تفکر بسیج و روحیه انقلابی را به رخ کشاندند و امروز جهادگران الگویی قابل استفاده برای همه اقشار جامعه هستند که باید برای رفع مشکلات مورد بهره برداری قرار گیرند. 

وی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه روح الله امروز رونق روستاها و کشاورزی را برنامه مهم و اولویت اصلی خود دانسته و این یک ضرورت است که همه باید کمک کنند تا جوانان و نوجوانان روستایی برای ماندن در روستا انگیزه داشته باشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات