جانشین فرمانده سپاه روح‌الله:

خودباوری و شجاعت از ویژگی‌های مهم جهادگران بسیجی است

سرهنگ عسگری گفت: یکی از ویژگی‌های مهم جهادگران خودباوری و شجاعت است که همین روحیه ها و اراده ها توانسته اند ناممکن ها و نشدنی ها را به ممکن‌ها تبدیل کنند و جهادگران پرچمدار ما می‎توانیم هستند.
کد خبر: ۹۳۱۷۲۸۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سرهنگ پاسدار «محمدرضا عسگری» جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در آیین بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج شازند گفت: امروز سپاه و بسیج در کنار ماموریت ها و رسالت های اصلی خود موضوع محرومیت زدایی و خدمت در مناطق کم برخوردار در ابعاد مختلف را با قوت انجام می دهد که با سه رویکرد پروژه های زودبازده، متوسط و بزرگ اقدامات مختلفی برای حل مشکلات محرومیت، ایجاد اشتغال، سازندگی ، آبادانی، کمک به ازدواج آسان جوانان انجام می دهد.

وی افزود: امروز با توجه به نیازهای اصلی کشور و مناطق محروم آب و اشتغال در دستور کار سپاه و بسیج قرار گرفته که در حوزه آب با ترمیم قنات ها و چاه ها و در حوزه اشتغال در بیش از ۱۵ عرصه اقتصاد مقاومتی از جمله پرورش ماهی، مرغ، شترمرغ، دام، بوقلمون، کشت گیاهان دارویی، زعفران، باغات داربستی انگور، زنبورعسل و سایر موارد اشتغال زایی ایجاد می کند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: خوشبختانه امروز با مجاهدت های گروه های جهادی و نقش آفرینی خود مردم عملکرد بسیج و سپاه در حوزه محرومیت زدایی چشمگیر و درخشان است که گروه های جهادی به عنوان خادمان مردم از هیچ فرصتی برای خدمت رسانی دریغ نخواهند کرد.

وی بیان کرد: امروز آن چیزی که مسئولین باید به آن توجه داشته باشند خدمت صادقانه و دلسوزانه است و این باید در روستاها بیشتر نمود داشته باشد چراکه انقلاب اسلامی یک فرصت ارزشمند در اختیار ما قرار گذاشته و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

عسگری گفت: امروز اقدامات بسیج سازندگی در دورترین و محروم ترین نقاط برای مردم امیدآفرین و نشاط آور است که گروه های جهادی با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس و الگو گیری از رزمندگان صادقانه به مردم خدمت ارائه می کنند.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های مهم جهادگران خودباوری و شجاعت است که همین روحیه ها و اراده ها توانسته اند ناممکن ها و نشدنی ها را به ممکن ها تبدیل کنند و جهادگران پرچمدار ما می توانیم هستند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: جهادگران بسیجی با روحیه های خود در عرصه ها و شرایط مختلف بارها کارآمدی تفکر بسیج و روحیه انقلابی را به رخ کشاندند و امروز جهادگران الگویی قابل استفاده برای همه اقشار جامعه هستند که باید برای رفع مشکلات مورد بهره برداری قرار گیرند. 

وی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه روح الله امروز رونق روستاها و کشاورزی را برنامه مهم و اولویت اصلی خود دانسته و این یک ضرورت است که همه باید کمک کنند تا جوانان و نوجوانان روستایی برای ماندن در روستا انگیزه داشته باشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات