صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - 26 June 2023
سرتیپ پاسدار سید قاسم قریشی گفت: مقاومت و ایستادگی برای تحقق شعار ما می توانیم از اوجب واجبات است و یقینا حرکت اصلی و بنیادی انقلاب اسلامی این شجره طیبه به شمار می رود.
کد خبر: ۹۳۲۲۸۴۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛ سرتیپ پاسدار سید قاسم قریشی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در یادواره شهید شیخ فضل الله محلاتی و 330 شهید شهرستان محلات گفت: حضور شهید محلاتی در بخش های مختلف انقلاب اسلامی چه قبل و بعد از آن برگرفته از روحیه ایستادگی و مقاومت این شخصیت و گنجینه ارزشمند محسوب می شود.

وی افزود: شهید محلاتی در اعلام رسمی پیروزی انقلاب در روزهای اول و حضور در رادیو صدای جمهوری اسلامی ، پیروزی انقلاب را به گوش جهانیان رساند که همواره در یاد امت اسلامی به یادگار مانده است.

سردار قریشی گفت: سبک مدیریت و حضور اثر بخش این شهید عزیز یک الگویی واقعی و مصداق عینی کار جهادی بود چرا که حضور مستمر ،میدانی، و بی وقفه این بزرگوار در برهه های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه دوران دفاع مقدس زمینه موفقیت و پیروزی را به را ثمر می رساند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی مجاهدت های شهید محلاتی و روحانیون مجاهد و گلگون کفن را فراموش نخواهد کرد یاد آور شد: این حمایت ها و پشتیبانی و دمیدن روحیه معنویت در جمع رزمندگان و میدان های مختلف انقلاب اسلامی بودکه همواره ناممکن ها را ممکن می کرد.

وی تاکید کرد: شهرستان محلات و رزمندگان این خطه انقلابی در مراحل مختلف انقلاب اسلامی خوش درخشیدند که این ثمره مجاهدت و رشادت جوانان با اخلاص و مومن و انقلابی بوده است.

سردار قریشی دستاوردهای انقلابی اسلامی در عمر با برکت چهل و دوساله را یک فرهنگ و الگوی بی نظیر دانست و گفت:کشورهای منطقه به ویژه آزادی خواهان و مظلومان جهان با مشاهده این توانمندی ها که در اوج همه تحریم ها و دشمنی ها به دست آمده است روحیه امید و خود باوری را برای خود الگو سرلوحه قرار داده اند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: مقاومت و ایستادگی برای تحقق شعار ما می توانیم از اوجب واجبات است و یقینا حرکت اصلی و بنیادی انقلاب اسلامی این شجره طیبه به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه نقش خواص و دست اندرکاران انقلاب اسلامی در تشریح و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از گذشته واجب است گفت: در شرایطی که همه بدخواهان و دشمنان و استکبار جهانی تلاش می کنند با دسیسه چینی ،شبهه افکنی و نفوذ در این مسیر با عظمت خلل و انحراف ایجاد کند امروز خواص به ویژه دست اندرکاران با بصیرت خود باید این نقشه های خصمانه را خنثی کنند.

سردار قریشی خاطرنشان کرد: یکی از عوامل موفقیت انقلاب اسلامی در همه دوران ها به ویژه دفاع مقدس تبعیت و گوش به فرمان ولی فقیه به شمار می رود چرا که هدایت ها و درایت امام راحل(ره) و امروز مقام معظم رهبری توانسته است انقلاب اسلامی را از آسیب ها و تهدیدات مصون نگه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات