صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - 06 June 2023
جانشین فرمانده سپاه عاشورا و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت و این روز را فرصتی برای تجلیل و گرامیداشت حماسه سازی ارتش قهرمان عنون کرد.
کد خبر: ۹۳۳۴۵۲۲
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی، فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را تبریک گفت.

متن پیام سردار «عباسقلی‌زاده» به شرح زیر است؛

ارتش اساس و رکن استقلال یک کشور است. امام خمینی (ره)

۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ که در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور اقدام انقلابی و ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در حمایت راهبردی و سرنوشت‌ساز از ارتش است، موجبات تحول و تعالی آن را برای کشور فراهم و توطئه بزرگ جبهه ضد انقلاب و دشمنان نظام و ملت ایران را که در صدد تضعیف و حتی انحلال این نیرو‌های متعهد، مکتبی و مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی بر آمده بودند، خنثی کرد.

بی‌شک منظومه قدرتمند نیرو‌های مسلح کشور که حضور ارتش قهرمان و سپاه سرافراز در خط مقدم آن، سپر دفاعی و قدرت بازدارنده کشور را تقویت و قوه محاسبه‌گری نظام سلطه و صهیونیسم در اعمال راهبرد تهدید را مختل و با چالش جدی مواجه آنان را از اندیشیدن به گزینه نظامی و هرگونه اقدام سخت بر حذر داشته است، «امنیت پایدار» و «آرامش کم‌نظیر» آحاد ملت ایران را تضمین کرده است.

روز ارتش، فرصتی ارزشمند برای تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره الهام‌بخش شهیدان عزیز و حماسه‌سازان ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های دفاع از ایران اسلامی است و همان‌گونه که مقام معظم رهبری در بیانی ارزشمند فرمودند به فضل پروردگار، ارتش جمهوری اسلامی ایران همان‌طوری که امام بزرگوار می‌خواستند و آرزو می‌کردند و به زبان آورده بودند یک ارتش مردمی و خدایی است که این مهم می‌تواند در زمره فریضه‌های پیش‌روی آحاد ایرانیان و مشتاقان استقلال و امنیت کشور قرار گیرد.

از دل این ارتش الهی، مکتبی و ارزشی، رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیار زیادی در طول ۴۳ سال گذشته ظهور یافته و تاریخ گواهی می‌دهد که در میان تمام ارتش‌های دنیا، این رشادت‌ها و فداکاری‌ها بی‌سابقه بوده و امروز ارتش نماد خدمت است.

هنوز، خون بزرگانی همچون شهید صیاد شیرازی در رگ‌های این ارتش انقلابی و ولایی در جریان است و فرماندهان و نیرو‌های ارتش در رده‌های مختلف، با افتخار ادامه‌دهنده همان راه و منش هستند.

اینجانب از صمیم قلب فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز «ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی» را محضر فرماندهان، مدیران، کارکنان و خانواده‌های عزیز ارتشی مستقر در استان آذربایجان شرقی تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم با عنایات ارواح مطهر شهدای عظام و در سایه زعامت فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله‌العالی) در پاسداری از خدود این ملک علوی (ع) و حراست از دستاورد‌های آرمانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سرافراز و سربلند بوده و در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» از توفیقات و تاییدات مضاعف ربوبی برخوردار باشید. ان‌شاءالله

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی

ارسال نظرات