صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 17 May 2023
ساری-حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه به اعتراف دشمن، تخریم‌ها در ایران اثرگذار نبود، گفت: مشکلات کشور ناشی از بی تدبیری مدعیان تدبیر است.
کد خبر: ۹۳۴۳۸۲۳
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه در کربلا در جمع طلاب و روحانیون بسیجی ،ائمه جمعه شهرستان چالوس،هچیرود و مرزن آباد ، با اشاره به اینکه هیچ حکومتی در طول تاریخ مثل حکومت انقلاب اسلامی ایران ، بوجود نیامده است، گفت: در تمامی دنیا، یک حکومت شیعی وجود دارد آن هم در انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه از زمان شکل گیری و نظام بخشی و ایجاد حکومت تا به امروز یک روز ، دشمن دست از دشمنی خود بر نداشت، افزود: همواره این انقلاب مورد حمله و هجمه دشمنان بوده است لذا این انقلاب با همه فشارها راست قامت و تحول افرین است.

مسئول دفتر نمایندکی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که هرچه دشمن خواست دست درازی به نظام اسلامی داشته باشد، انقلاب آن دست را قطع کرد، ادامه داد: انقلاب اسلامی از هر دولت و گروه ضعیفی حمایت کرد، آن دولت و گروه ضعیف ، قوی شد که در منطقه گروهی مثل حزب الله قوی ترین گروه در برابر رژیم صهیونیستی شده است حتی مردمان غزه و فلسطین که  با سنگ و چوب در مقابل رژیم صهیونیستی می ایستادند امروز با هزاران موشک مقاومت ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به جنگ آل سعود علیه یمن گفت: آل سعود طبق محاسبات خود که دو هفته کار یمن تمام است، وارد جنگ با یمن شد اما به مدت شش سال است که نتوانسته یمن را تصاحب کند و یمن پیروز میدان است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به گروه‌های حشدالشعبی در عراق، نیرو‌های وطنی در سوریه هم اشاره کرد و گفت: دشمن رسما اعلام کرد ما نگران  دانش و علم و فناوری و هسته‌ای ایران اسلامی نیستیم بلکه نگران مدل حکومتی ایران اسلامی هستیم.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه  بیشترین قدرت  مدل حکومت در دستگاه اجرایی است، ادامه داد: هرچه دستگاه اجرایی فشل‌تر و ضعیف‌تر باشد، مردم نسبت به نظام بی اعتماد شده و ناامید می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه دشمن در تلاش برای تضعیف نظام است، خاطرنشان کرد: کشور در طول ۴۲ سال  ، چندین جنگ را تجربه کرده است، از جنگ‌های سخت و نیمه سخت و جنگ نرم؛ که امروز دشمن جنگ اقتصادی را علیه ایران راه اندازی کرد.
 

 
حجت الاسلام تسخیری در بخش‌های دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به اعتراف دشمن، تخریم‌ها در ایران اثرگذار نبود، گفت: مشکلات کشور ناشی از بی تدبیری مدعیان تدبیر است.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه دشمن برای انحراف عمومی در انتخاب درست، دست به کار شده است، اضافه کرد: دشمن با رسانه‌های فریبنده در تلاش است تا یک عده افراد غربگرا را در پست‌های  کلیدی نظام قرار بدهد.
 
حجت الاسلام تسخیری در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که برخی‌ها مخالف تفکرات امامین انقلاب، عمل می‌کنند، افزود: برخی‌ها در همین دولت میگویند انقلاب تمام شده و جلوی آن را بگیرید درصورتی که امام راحل فرمودند: ما میخواهیم انقلاب اسلامی را صادر کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به دوقطبی ساز‌ها در جامعه گفت: کسانی در جمهوری اسلامی هستند که سند ۲۰۳۰ را امضا می‌کنند و یا اگر تنازعی بین قانون سازمان ملل و حکم قران کریم، بود حکم بین اللملی را اجرا می کنند.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه دولتی که به منتقدان توهین می‌کند، اما با اروپایی و آمریکایی‌ها لبخند میزند، دولت ضعیفی است افزود: دشمن نگران است که اگر دولت جوان مومن انقلابی حزب اللهی در ایارن شکل بگیرد، نقشه هایش نقش  برآب می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به دولت در انقلاب و به دولت انقلابی هم پرداخت و اضافه کرد: دولت در انقلاب ،تفکر امام و انقلاب را قبول ندارد اگر چه در انقلاب مسئول است.
 
 حجت الاسلام تسخیری به اندیشه تقابل و تعامل هم پرداخت و گفت: برخی ها می گفتند ما بلدیم با زبان دنیا حرف بزنیم اما مردم شاهد بودند که برجام تقریبا هیچ بود.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا د رادامه به مذاکرات وین هم اشاره کرد و گفت:تصمیم عجولانه باعث می شود، مشکلات کشور بیشتر شود، لذا باید مراقب بود، تا یک دولت مشابه دولت فعلی شکل نگیرد.
 
 حجت الاسلام تسخیری تنها راه برون رفت از مشکلات کشور را تشکیل دولت جوان مومن انقلابی دانست و افزود:ما تکلیف داریم کارآمدی دولت انقلابی را برای مردم تبیین کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در سخنان پایانی خود با بیان این مطلب که معاون اول رئیس جمهور مسئول قرارگاه مرغ شد، گفت: همین آقایان در سال‌های قبل مردم یادتان می‌آید را راه انداختند، اما امروزه مشکلات که حل نشد بلکه برمشکلات افزوده شد لذا مردم باید مراقب باشند دیگر این وضع تکرار نشود.

 حجت الاسلام تسخیری با تصریح براینکه باید شجاعت روشنگری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: دوپهلو نمی‌شود با مردم حرف زد، و این دوپهلو حرف زدن باعث اسیب می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات