صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
سرهنگ نجفی گفت: به همت جهادگران بسیجی و مشارکت دستگاه های متولی تاکنون بیش از ۴۵ واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان انقلاب اسلامی شده و همچنین ۲۰ واحد مسکونی نیز مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۷۵
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «نعمت الله نجفی» فرمانده سپاه ناحیه فراهان امروز (شنبه) در آیین سرکشی فرمانده سپاه روح الله از رزمایش"جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری" و افتتاح پروژه های شهرستان فراهان اظهار کرد: یکی از مهمترین نعماتی که خداوند به واسطه تفکر حضرت امام(ره) در انقلاب جاری کرده روحیه جهاد و از خود گذشتگی است و امروز جوانان زیادی در قالب جهادگران بسیجی به مردم و ولی نعمتان انقلاب خدمت رسانی می کنند.

نجفی گفت: گروه های جهادی علاوه بر اینکه منشا خدمات در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی هستند رسالت ترویج و گسترش فرهنگ و روحیه جهادی را انجام می دهند و در این راستا موفق عمل کرده اند.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان فراهان بیش از ۶۲ گروه جهادی فعال از اقشار مختلف و با تخصص های متنوع وجود دارد که هم اکنون در رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری در سطح شهرستان خدمات مختلفی ارائه می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه فراهان گفت: به همت جهادگران بسیجی و مشارکت دستگاه های متولی تاکنون بیش از ۴۵ واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان انقلاب اسلامی شده و همچنین ۲۰ واحد مسکونی نیز مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.

نجفی گفت: در راستای کمک به ازدواج جوانان بیش از ۱۲۰ سری جهیزیه توزیع شده که کلیه لوازم تهیه شده از کالای ایرانی و با کیفیت بوده و تلاش داریم اینگونه اقدامات برای تسهیل ازدواج جوانان ادامه دار باشد.

وی افزود: در راستای کاهش آسیب های بیماری کرونا فراهان اقدامات خوبی از قبیل توزیع ۶۰۰ بسته لوازم التحریر، ۱۷ هزار بسته معیشتی و سایر اقدامات دیگر انجام شده که نهضت کمک مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت و کمک به واکسیناسیون در قالب طرح شهید سلیمانی با قوت دنبال می شود.

فرمانده سپاه ناحیه فراهان بیان کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار با رویکرد هدایت و توانمندی متقاضیان درصدد تحقق اقتصاد مقاومتی و مردمی هستیم که بیش از ۵۱ صندوق قرض الحسنه راه اندازی شده که به شکل مردمی و مسجد محور فعالیت می کند.

نجفی بیان کرد: مهمترین رویکرد بسیج سازندگی در حوزه پروژه های عمرانی، آب شرب و کشاورزی و ایجاد اشتغال است که در قالب های کانال کشی کشاورزی، لایروبی قنوات، لایروبی رودآبها، لوله گذاری زمین های کشاورزی، ساخت استخر ذخیره آب، انتقال آب شرب و سایر موارد است که جهادگران بسیجی با مشارکت مردم روستا و خیرین اقدامات را انجام می دهند.

وی بیان کرد: لایه روبی ۲ قنات، احداث ۲ مسجد وحسینیه، ۴ مسیل کانال کشی بتنی از جمله اقدامات مهم در طی یک سال گذشته در شهرستان فراهان است.

فرمانده سپاه ناحیه فراهان خاطرنشان کرد: امروز در راستای رزمایش "جهاد امید آفرینی و مشارکت حداکثری" که توسط جهادگران بسیجی در حال انجام است و به برکت سفر فرمانده محترم سپاه روح الله برنامه ها و پروژه های مختلفی انجام شد که منشا خدمات و برکات زیادی برای مردم شهرستان و به ویژه در روستاها خواهد داشت.

دیدار با خانواده معظم شهدا، غبار روبی مزار مطهر شهدا، اهدای ۷ سری جهیزیه به ولی نعمتان، افتتاح مخزن ۳۰۰ متر مکعبی آب شرب روستاهای فشک و چافر، افتتاح ۲ واحد مسکونی ولی نعمتان، بهره برداری از کانال کشی آب کشاورزی، افتتاح نمایشگاه محصولات صندوق های قرض الحسنه، نشست بصیرتی با موضوع حماسه حضور و حضور در جمع جهادگران و مسئولین گروه های جهادی از جمله برنامه های مهم امروز بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات