صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - 12 March 2024
نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه فقر گیلان زیر سرسبزی آن پنهان شده است، گفت: از رئیس جمهور می‌خواهیم استاندار ویژه برای گیلان انتخاب کنند که بتواند در هیأت دولت حاضر شود.
کد خبر: ۹۳۶۲۷۹۰
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلی رشت با اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور منتخب اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ، در رأس امور از مردم قدردانی کردند که در برابر فضای مسموم دولت‌های استکباری برای تحریم انتخابات، خوش درخشیده و نقشه‌های آنان را نقش برآب کردند.

وی با بیان اینکه جابه جایی قدرت برخلاف دیگر کشور‌ها در ایران بدون تنش صورت می‌گیرد، گفت: دولت مردمی باید دولت وفاق بوده و از گروه‌بندی‌های موهوم پرهیز داشته باشد و با نگاه لطافت به تمام مردم بنگرد.

امام جمعه رشت با تأکید بر لزوم سرعت عمل در تشکیل کابینه دولت بیان کرد: دست بوسی بزرگ‌تر، والدین و استاد از سوابق معرفتی فرهنگ ایرانی و اسلامی است لذا چنین سخنی نشان از ادب و معرفت ایرانی اسلامی رئیس جمهور رئیسی، نسبت به رهبر انقلاب بوده است.

فلاحتی با بیان اینکه پیش‌تر در خصوص اولویت‌های استان به آقای رئیسی گفته بودم و انتظار می‌رود نمایندگان نیز اولویت‌ها را پیگیری کنند، افزود: گیلان مشکلات فراوانی دارد چرا که در این سال‌ها کاری صورت نگرفته و صرف بریدن ربان گِرهی از مشکلات استان باز نکرده است.

وی با بیان اینکه فقر گیلان زیر سرسبزی آن پنهان شده است، تصریح کرد: از رئیس جمهور می‌خواهیم استاندار ویژه برای گیلان انتخاب کنند که بتواند در هیأت دولت حاضر شود متأسفانه گیلان محل تاخت و تاز سیاسیون شده و مردم فراموش شده‌اند.

امام جمعه رشت با اشاره به مراسم تحلیف شورای شهر رشت بیان کرد: پسماند و دو رودخانه رشت و رسیدگی به مرداب انزلی بسیار اهمیت دارد و این موضوع باید در رأس فعالیت‌ها قرار بگیرند، شورایی‌ها از زد و بند‌های سیاسی بپرهیزید و شهر را معطل نداشتن شهردار نکنند.

فلاحتی با بیان اینکه شورای شهر و روستا تلاش کنند تا موجبات نارضایتی مردم را از شهرداری‌ها بزدایند و شفاف‌سازی مالی را در پیش بگیرند، گفت: شهردارانی انتخاب کنید تا دستان و چشمانی پاک داشته باشند و شهرداران منتظر دیگران نبوده و خود به صورت میدانی از مشکلات با خبر شوند.

وی با بیان اینکه مردم باید هر دست ناپاکی را در شهر و شهرداری دیدند به دستگاه‌های نظارتی اطلاع داده و نامه بزنند، افزود: وقتی نامه‌ها و گزارش از افراد می‌رسد و به ویژه اگر تعداد آن افزایش یابد قطعاََ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

امام جمعه رشت با گرامیداشت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی بیان کرد: وجود جوانانی را که با نبودن در انقلاب، در مسیر تعالی انقلاب اسلامی ایثارگری می‌کنند را مایه مباهات می‌دانم و از تلاش‌های خبرنگاران در مسیر مطالبه‌گری و بیان درد‌های مردم قدردانی کرد.

فلاحتی با اشاره به اینکه کشتی متعلق به یک صهیونیست که مورد حملات پهبادی قرار گرفته و کشور‌های غربی و اروپایی‌یدک‌کش، بدون هیچ مدرک جهانی حملاتی به ایران و سپاه کردند، گفت: جالب است که بعد از آن ایران را به حملات نظامی تهدید کردند، آن‌ها نمی‌دانند که ملت ایران هر کدامشان قاسم سلیمانی هستند و ملت شجاع ما با این سخنان و چنین تهدیداتی ترس در دل خود ایجاد نمی‌کنند.

وی با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی بیان کرد: دشمنان بدانند که اگر خطایی از آنان سربزند با ویرانی خود مواجه خواهند شد، آن‌ها خود نیز می‌دانند که جنگ گرم آن‌ها را به ویرانی مبتلا کرده و ایران سربلند با قدرت در مقابل آن‌ها می‌ایستد.

امام جمعه رشت با تأکید بر لزوم عزاداری سید و سالار شهیدان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر افزود: در محرم مساجد را باز کنند، عزت مسلمانان و شیعیان در سایه عزاداری امام حسین (ع) است و نهضت عاشورا به شیعیان عزت داده لذا مساجد را با رعایت کامل بهداشتی بازکرده تا مردم حاضر شوند.

فلاحتی با بیان اینکه نمازگزاران و عزاداران سید الشهدا در برگزاری منظم همراه با پروتکل‌های بهداشتی منحصر به فرد بوده و به صورت کامل رعایت می‌کنند، گفت: مردم فهیم و عزاداران عزیز با رعایت کامل بهداشتی حاضر شوند مسؤولان شهری نیز شهر را سیاهپوش کرده و علم عزای امام حسین (ع) را برپا نگه دارید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات