صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
همدان-جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)همدان گفت:کادر درمان با وجود خستگی همچنان مانند دوران دفاع مقدس در خط مقدم حضور دارند و شبانه‌روز از بیماران پرستاری می‌کنند که این ایثار و از خودگذشتگی ارزش والایی دارد.
کد خبر: ۹۳۷۰۲۳۴
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰

سردار مهدی فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر در حاشیه بازدید از بیمارستان‌ها و مراکز واکسیناسیون شهرستان ملایر با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از بیمارستان‌های سطح استان اظهار داشت: در مدت ۱۸ماه به صورت مستمر از بیمارستان‌ها و روند اجرای طرح شهید سلیمانی بازدید کرده‌ایم.

وی با اشاره به بازدید از امام حسین (ع)، مهر، غرضی و بخش‌های کرونا در این بیمارستان‌ها گفت: بیماران و همراهان بیماران از مجموعه کادر درمان در طول بازدید اعلام رضایتمندی کردند و قدردان زحمات این عزیزان بودند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در سطح بیمارستان‌های ملایر رسیدگی‌های بهداشتی و درمانی بسیار خوب بود، گفت: با توجه به عیادتی که از بیماران کرونایی در سطح بیمارستان‌های ملایر داشتم رضایتمندی از کادر درمان دیده شد که این برای ما ارزشمند است.

وی افزود: کادر درمان تمام تلاش و جدیت خود را به کار می‌برد و در شرایط سخت از بیماران مراقبت می‌کنند؛ در هفته‌های گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و در حال عبور از این شرایط هستیم.

سردار فرجی گفت: کادر درمان با وجود خستگی همچنان مانند دوران دفاع مقدس در خط مقدم حضور دارند و شبانه‌روز از بیماران پرستاری می‌کنند که این ایثار و از خودگذشتگی ارزش والایی دارد.

وی با اشاره به اینکه نسبت به کادر درمان باید رسیدگی شود، بیان داشت: همه ما قدردان مجموعه پرسنل بیمارستان‌ها بوده و در کنار کادر درمان هستیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: طرح سردار شهید سلیمانی در ملایر به خوبی در حال اجرا است و مجموعه واکسیناسیون در شهرستان رکورد خوبی دارد.

وی با بیان اینکه در مجموعه استان همدان نیز واکسیناسیون حرکت خوبی داشته است، ابراز داشت: با پیگیری‌های انجام شده امید است در کشور هم پیشرو باشیم.

سردار فرجی گفت: همدان در کشور جزء استان‌های برتر در امر واکسیناسیون بوده و این مهم از تلاش کادر درمانی و طرح شهید سلیمانی است.

وی ادامه داد: مجموعه بسیج نیز در کنار کادر درمان تلاش شبانه‌روزی دارد و امیدواریم تا پایان شهریور جامعه هدف را واکسیناسیون کنیم و برای بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس آماده شویم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در سطح شهرستان مشکل واکسن نداریم، افزود: از مردم درخواست می‌کنیم برای ایمن‌سازی جامعه همکاری کنند.

وی گفت: در شهرستان ملایر سه مرکز واکسیناسیون به همت بسیج و سپاه ایجاد شده که امید است در روند واکسیناسیون سرعت بیشتری ایجاد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات