صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - 15 August 2023
سردار آتانی گفت: واکسیناسیون بیش از ۳۵ هزار نفر، توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته لوازم التحریر، غربالگری بیش از ۴۰ هزار نفر و راه اندازی مرکز واکسیناسیون ۲۴ ساعته در قزوین از اقدامات سپاه استان است.
کد خبر: ۹۳۷۷۳۲۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در مراسم توزیع ۳ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه شهرستان آبیک بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس هستیم و دشمنان از همان لحظه آغازین انقلاب اسلامی توقع داشتند که انقلاب روز دوم خود را نبیند.

وی افزود: ۴۳ سال است که انقلاب به جلو می رود و دشمنان انقلاب هر روز عقب تر می روند و صدام که روزی با تحریک دشمنان به کشور ما تجاوز کرد در فاضلاب بغداد به دار مجازات آویخته شد.

وی افزود: وقتی جنگ به اتمام رسید دشمن با تحریک منافقین و پشتیبانی از آنها دوباره به مرز ایران تجاوز کرد که مسعود رجوی نیز به زباله‌دان تاریخ پیوست و همین احمق های آمریکا که به خودشان وعده می دادند که این آخرین تابستان جمهوری اسلامی است تابستانها آمد و رفت ولی ایران سربلند باقی مانده است و این دشمنان هستند که هر روز در حال نابودی هستند.

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: باور به مبانی دینی و تکیه به توان داخلی از دستاوردهای دفاع مقدس می‌باشد و هر چه در جبهه مقاومت به دست آوردیم از دستاوردهای دفاع مقدس است و دفاع مقدس به ما اعتبار بخشید و اراده قوی حزب الله لبنان از دفاع مقدس است.

سردار آتانی اضافه کرد: روزی بود که اعراب سر زمین های اعراب را به اسرائیل تقدیم و تسلیم می کردند ولی از آن روزی که کرانه باختری به باور انقلاب اسلامی مسلح شد دیگر هیمنه اسرائیل و آمریکا خورد شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین متذکر شد: ما روزگاری در جنگ برای تهیه سیم خاردار باید التماس می کردیم و امروز به برکت مجاهدت‌های رزمندگان سامانه سوم خرداد را که کف تکنولوژی ماست توانست اوج تکنولوژی آمریکا را منهدم نماید.

وی در خاتمه افزود: بلای ویروس کرونا در تمام عالم وجود دارد و گرسنگان و کارتن خواب های آمریکایی منتظر کمک های معیشتی دولت می باشند اما مومنین انقلاب اسلامی ایران به ولی نعمتان انقلاب خدمت می‌کنند و گوشه ای از خدمات سپاه قزوین از شیوع ویروس کرونا که بیش از ۳۵ هزار نفر را واکسینه کرده است و بیش از ۱۱ هزار بسته لوازم التحریر توزیع کرده است و بیش از ۴۰ هزار نفر را غربال گری کرده است و اکنون نیز اولین مرکز واکسیناسیون ۲۴ ساعته را در قزوین راه اندازی کرده و مرکز بهداشت سپاه قزوین بیش از ۲۰ ماه است که خدمت رسانی می کند و ما پاسداران آماده‌ایم سینه های خود را سپر کنیم تا ولی نعمتانمان در امنیت زندگی نمایند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات