صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۲ - 28 June 2023
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: یکی از نقشه‌های شوم و بزرگ دشمن در سال ۹۷ در کرمانشاه توسط جوانان بسیجی کرمانشاهی شناسایی و خنثی شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۸۵۶
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه, سعید بهشتی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز با وجود قرارگیری در منطقه‌ای ناامن که بسیاری از کشورها درگیر مبارزه با دشمنان و تروریست‌ها هستند، در اوج امنیت قرار دارد.

وی افزود: امنیت امروز کشور حاصل ایثار، فداکاری و تلاش نیروهای مسلح شامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، نیرو انتظامی و خون شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم است.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه تصریح کرد: یکی از مواردی که به ایجاد امنیت در کشور کمک می‌کند رصد اطلاعاتی دشمن است که سبب برقراری امنیت و اقدام به موقع بر ضد نقشه‌های شوم دشمنان می‌شود.

بهشتی بیان کرد: یکی از نعمت‌هایی که خداوند برای جمهوری اسلامی ایران به برکت دور اندیشی امام خمینی (ره) قرار داده حضور جوانان بسیجی با بصیرت است.

وی ادامه داد: حضور جوانان و نوجوانان بسیجی با بصیرت در استان کرمانشاه سبب شناسایی عوامل ضد انقلاب در ماه رمضان سال ۹۷ شد که قصد از عملیات در راهپیمایی روز قدس را داشتند و به برکت حضور همین جوانان از بروز حادثه تروریستی مانند مراسم رژه شهر اهواز جلوگیری شد.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: امروزه آحاد مردم چشمان تیز بین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در جامعه هستند و هر کجا لازم باشد مردم برای مقابله با دشمنان و خنثی سازی نقشه آنان به میدان خواهند آمد.

بهشتی با اشاره به شیوع ویروس کرونا, گفت: در موضوع کرونا نیروهای مسلح وظیفه‌ای برعهده نداشتند اما برای کمک به مردم به میدان آمدند و ۲۷۰ بسیجی قریب به یک ماه گذشته با حضور در مراکز واکسیناسیون در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار و امنیت ایران در جهان زبان زد است، افزود: در حمله ایران به پایگاه نیروهای آمریکایی در عین الاسد که به گفته خود آنها منجر به کشته و زخمی شدن یک هزار نفر شد به سبب آمادگی نیروهای مسلح ایران آمریکا نتوانست هیچ کاری انجام دهد.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و فتوای دینی ایشان ایران هیچگاه به فکر دستیابی به فکر سلاح هسته‌ای نبوده و نخواهد بود.

بهشتی اضافه کرد: با تدابیر و مجاهدت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس پرونده داعش در عراق و سوریه بسته شد و حوادث تروریستی در این کشورها کاهش یافته است.

وی با اشاره به نقش مدافعان حرم در نابودی داعش، بیان کرد: شهید مدافع حرم حاج اکبر نظری با ایمان و بدون ترس در میدان نبرد حاضر می‌شد و روی خاکریزها حرکت می‌کرد و باعث افزایش روحیه سایر رزمندگان می‌شد و اینگونه خداوند به برکت خون شهدا زمینه نابودی داعش را فراهم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه تاکید کرد: به گفته مقام معظم رهبری هر کجا کارها به مردم واگذار شد پیشرفت کردیم، در صنعت دفاعی با خودباوری امروز قدرتمند شده‌ایم و این الگو باید در اقتصاد نیز محقق شود.

ارسال نظرات