صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - 13 November 2023
فرمانده انتظامی استان قزوین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قزوین؛
سردار ابراهیمی گفت: نیروی انتظامی مقتدر و غیرتمند یکی از مظاهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در نگاه فرمانده کل قوا، مردم و مسئولین است
کد خبر: ۹۳۸۲۸۹۷
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: امسال هفته نیروی انتظامی همزمان با حلول ماه مبارک ربیع الاول با شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار در راستای تجلیل از بخشی از ایثارگری ها و خدمات گسترده پلیس، اجرا شد.

وی با تقدیر از مردم استان، نهادهای نظامی، دستگاه قضایی و سایر اقشار و نهادها در همکاری با پلیس جهت ایجاد نظم و امنیت پایدار گفت: مردان امنیت آفرین ناجای استان قزوین در کنار سایر همکاران ناجا در سراسر کشور، محبوبترین، پاک‌ترین و پناهگاه دل های خائف، چشمان بیدار و بازوان پرتوان جامعه هستند که تلاش آنها با هیچ زبانی قابل تقدیر نیست.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: امنیت و احساس امنیت دو مقوله مهم و مأموریت ذاتی نیروی انتظامی است که برای تأمین و حفظ این مقوله مهم، نیروی انتظامی پرچمدار بوده و با ایثارگری و آمادگی کامل این ماموریت مهم را اجرا می کند.

سردار ابراهیمی عنوان کرد: نیروی انتظامی در نگاه مردم و مسوولین ستون های استوار امنیت کشور و مطهر وحدت نظام جمهوری اسلامی است. حضور مقتدرانه و مسئولانه پلیس در کنار اقشار جامعه در تمام حوادث و شرایط به ویژه طی شیوع کرونا، صندوق های اخذ رای و انتخابات و ناامن ترین لحظاتی که دشمنان میهن ترسیم کرده بودند، پلیس مقتدر، با تمام توان مأموریت خود را در راستای حفظ امنیت عمومی به اجرا رساند و انتخابات در بهترین شرایط ممکن با بالاترین امنیت اجرا شد.

وی اضافه کرد: در کنار تمام خدمات و ایجاد امنیت در مراسمات آئینی، اقدامات تامینی و ترافیکی و اطلاعاتی با اشرافیت و تسلط کافی همکاران پلیس موجب شد خوشبختانه یکی از استان های امن کشور باشیم که با تلاش و ایثارگری همکاران پلیس در برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در قالب برخورد با اراذل و اوباش، اجرای طرح های ضربتی، مبارزه با قاچاق دام و مواد مخدر، سلاح، مشروبات الکلی، فضای مجازی می باشد.

مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به تولیدات انتظامی، قضایی و اجتماعی پلیس استان تصریح کرد: در بخش خدمات، در حوزه های راه و راهور، اماکن، گذرنامه،نظام وظیفه و رسیدگی به مراجعات مردمی با بیش از ۴۰ هزار مراجعه مردمی به پاسگاه ها در شش ماهه نخست سال داشته ایم.

وی اضافه کرد: در بحث کرونا بیش از ۱۲۰۰ همکار پلیس در حین انجام وظیفه به بیماری کرونا مبتلا شدند که وظیفه سایر همکاران دوچندان می شد و برادر این بیماری سه نفر از همکاران زحمت کش خود را از دست دادیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه یادآور شد: نیروی انتظامی مقتدر و غیرتمند یکی از مظاهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در نگاه فرمانده کل قوا، مردم و مسئولین است. سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی، پشتوانه مردمی است و کسب رضایت عمومی برای پلیس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تلاش ما همراهی مردم و آشنایی آنها با تهدیدات پیش رو است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات