صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - 16 June 2023
فرمانده برتر ناحیه مقاومت بسیج در جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:
فرمانده برتر ناحیه مقاومت بسیج در جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: چنانچه شاخصه های مورد تاکید رهبری در سند اعتلای 10ساله بسیج را در دستور کار خودمان قرار دهیم موفق هستیم.
کد خبر: ۹۳۸۴۲۹۱
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائنات صبح امروز (29مهر) در دهمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالرضا(ع) استان اظهار داشت: فلسفه برگزاری جشنواره تحقق اهداف و انتظارات رهبری است.

وی عنوان کرد: نامگذاری جشنواره به نام مالک اشتر از فرماندهان و یاران امام علی(ع) به دلیل ویژگی های برجسته ایشان در بصیرت، ولایت مداری، احساس مسئولیت، شجاعت درعین ایمان، اخلاص، تقوا، تواضع و معنویت است که به شخصیتی برجسته و الگو تبدیل شده است و امروزه بسیجیان و پاسداران باید از رفتار و اعمال مالک اشتر درس بگیرند.

فرمانده برتر ناحیه مقاومت در جشنواره مالک اشتر سپاه استان افزود: استناد به سخن ولایت هنگام تایید سند اعتلای بسیج که از سال ۱۴۰۰شروع و تا ۱۴۱۰ادامه دارد رهبری می فرمایند " من اطمینان دارم نیروهای با تدبیر و با انگیزه در بسیج و سپاه می توانند این مسیر را طی کنند " البته ایشان شرط‌هایی را گذاشتند از جمله توکل به خدا و اعتماد به وعده های الهی، حفظ انگیزه و بکارگیری نیروهایی که اثرگذار و اثربخش باشند و دیگر رصد و نظارت بر برنامه هاست.

وی با بیان اینکه در طول سال همواره تلاش کردیم موفقیت هایی را بدست بیاوریم افزود: چنانچه این شاخصه های مورد تاکید رهبری را در دستور کار خودمان قرار دهیم موفق هستیم.

فرحبخش ثانی با اشاره به عوامل موفقیت ناحیه سپاه قائنات گفت: اشراف فرماندهی در بخشهای حوزه ای، سرزمینی، فرصت ها و تهدیدات در جامعه ضروری است و برنامه ریزی و هدف گذاری باید لحاظ شود.

وی خاطرنشان کرد: اعتماد به جوانان در واگذاری مسئولیت ها همراه با هدایت، مدیریت صحیح منابع مالی و سرمایه انسانی و شفافیت منابع مالی لازم است.

فرمانده برتر ناحیه مقاومت در جشنواره مالک اشتر سپاه استان گفت: سرمایه انسانی مهمترین بخش در ادارات است و استفاده از تجربیات موفق رده های دیگر و تعامل سازنده با ادارات شهرستان ، امامت جمعه و مسئولین را مدنظر داشتیم و در سال ۹۹ توانستیم در هفته دفاع مقدس تجلیل از ۳۵۰ رزمندگان دفاع مقدس و امسال تجلیل از ۱۰۰نفر را داشته باشیم.

وی ادامه داد: برخورد منطقی با انتقادات، بهره گیری از نظر جمعی در تصمیمات، رصد کمی و کیفی از برنامه ها، حضور مردمی ارکان سپاه پاسداران  بین مردم و با مردم از دیگر فعالیت هایی ما است.

فرحبخش ثانی خاطرنشان کرد: نمود واقعی هیئت های اندیشه ورز، همدلی و همکاری بین پاسداران، سربازان و بسیجیان، توجه و تشویق نیروها، تعامل و هماهنگی با رده های مافوق استان و ارسال گزارشات به استان را در اولویت کار قرار دادیم.

وی عنوان کرد: ارتباط با وابستگان، پیشکسوتان و ایثارگران و غلبه بر فضای مجازی که این بستر خیلی کارهای ما را  در اطلاع رسانی و آگاهی رسانی به مردم در رزمایش کمک‌های، ومنانه و طرح شهید سلیمانی سهولت می بخشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در پایان گفت: لازمه پیشرفت و موفقیتها استمرار و حرکت به جلو و بدون توقف است و هر مسئولیت که به ما سپرده شد بی وقفه کار و تلاش کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات