صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - 15 June 2023
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ توجه ویژه به نماز ، قرآن، مسائل معنوی و اعتقادی یکی از اولویت‌های مهم سپاه است و هر چقدر در این خصوص پیشرفت کنیم در مجموعه نظامی هم پیشرفت خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۳۸۹۷۹۳
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛ نخستین همایش نماز سپاه فتح استان با شعار " نماز نماد قدرت و اقتدار سپاه"  با حضور «آیت‌الله سید نصیر حسینی» نماینده ولی‌فقیه در استان، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح استان، « حجت الاسلام سیروس حکمتی‌نیک» مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان، «سید جواد هاشمی» معاونت سیاسی و امنیتی استانداری استان و جمعی از مسئولان و فرماندهان نواحی امروز در یاسوج برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این همایش ضمن خیرمقدم به حاضرین و تقدیر از حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه فتح به خاطر برگزاری این همایش گفت؛ برگزاری اجلاس سراسری نماز یک کار نیک و ارزشمند است. 

وی بیان کرد؛ نماز و مسائل معنوی در مجموعه سپاه امر بدیهی است و اگر امروز اجلاسیه نماز برگزار می‌کنیم بیشتر جنبه تاکیدی و ترویجی دارد.

سردار خرم دل ابراز داشت؛ سپاه به عنوان بازوی ولایت و اینکه وجودش وقف مردم و انقلاب است و معنویت برای این نهاد جایگاه ویژه و خاص دارد.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از ابتدای تشکیل سپاه پاسداران این موضوع سرلوحه فرماندهان سپاه، حوزه نمایندگی ولی فقیه و سایر رده ها قرار گرفته و دو روز در هفته را به مسایل اعتقادی و مذهبی اختصاص داده ایم. 

سردار خرم دل گفت؛ حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان با حساسیت موضوع مسائل معنوی و اعتقادی را پیگیری می کند .

وی افزود: در دو سه سال گذشته با حساسیتی که مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان داشتند توانستیم در تمامی نواحی نمازخانه‌ها را تأمین، تعمیر و تجهیز کنیم و امروز ناحیه‌ای نداریم که نمازخانه مناسب نداشته باشد.

وی تصریح کرد؛ یک مسجد فاخر در سپاه فتح استان احداث شد و حسینیه ثارالله سپاه فتح در یاسوج نیز تعمیرات اساسی داشت که انجام گرفت و بسیار آراسته شده است. 

خرم‌دل افزود: من معتقدم مکان‌هایی که به دین و معنویت ربط دارد باید زیبا باشند، چرا که این اماکن متعلق به خداوند و اهل‌بیت علیهم‌السلام است و باید در خور و در شأن صاحبان باشد.

فرمانده سپاه فتح استان ابراز داشت؛ قدرت سپاه نه از موشک و تسلیحات است، اگر سپاه تا امروز توانسته به دشمن سیلی بزند همه از وجود معنویت است و انقلاب ما بر مبنای معنویت، دین و مکتب بنا شده‌است.
وی افزود: وضعیت ما در برخورداری از تسلیحات نظامی قابل قیاس با برخی کشورها نیست، اما با تکیه بر همین معنویت توانسته‌ایم محور مقاومت را تقویت کرده و در مقابل زورگویان با اقتدار ایستادگی کرده و دشمنان را مأیوس و ناامید کنیم.
سردار خرم‌دل گفت: پاسدار از روزی که به سپاه وارد می‌شود تا زمانی که بازنشسته می‌شود باید زیور معنویت را با خود همراه داشته باشد.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از جمله شاخص‌های انتخاب پایگاه الگو برگزاری نماز بوده و یکی از برنامه‌های اساسی ما انتقال پایگاه های بسیج به مساجد است.
سردار خرم‌دل ابراز داشت: ۸۳۰ گروه تربیتی حول محور مسجد در استان کهگیلویه و بویراحمد فعال است و از این مجموعه ۶۰۰ طلبه از سال ۹۳ تاکنون به حوزه‌های علمیه معرفی شده‌اند.
وی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین و صادقین در مجموعه‌های سپاه فعال هستند، افزود: مسائل دینی به ما هویت می‌دهد، اگر در معنویت رشد داشته باشیم در همه مسائل توفیق قابل تحقق است.
وی بهترین جایگاه برای کارهای فرهنگی و معنوی را مسجد و بهترین مجری را روحانیت دانست و گفت: باید کارهای فرهنگی و دینی نماز را در اولویت قرار بگیرد و ارتباط روحانیت و فعالیت‌های معنوی را در جامعه گسترش بدهیم.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دشمن تمام توان خود را علیه ما به کار گرفته است و در موضوع جنگ نرم باید تمام تلاش کنیم چرا که دشمن به جنگ فرهنگی، معنوی و اعتقادی برای زمین زدن ما روی آورده است و باید جوانان و جامعه را در مقابل چنین تهدیداتی ساماندهی کنیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات