صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ - 03 July 2023
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه:
سردار حق طلب با بیان اینکه عشایر ذخایر ارزشمند این کشور و نگهبانان واقعی مرزهای نظام مقدس اسلامی هستند، گفت: مردم غیور و دلیر عشایر قبل از آغاز رسمی جنگ، در مرزهای ما در مقابل هجوم بعثی های ایستادند و حرکت آنها را کند و متوقف کردند.
کد خبر: ۹۳۹۴۹۷۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در اجلاسیه عشایر کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام  در شهرستان ملکشاهی، اظهار کرد: خاک چادر مادران شهدا سرمه چشم ماست و بر دستان پینه بسته غیورمردان عشایر، این دلاوردمان وسه می زنیم.

سردار« احمد حق طلب» افزود:  خدا را شکر می کنیم که در سرزمین ایران اسلامی، چنین مردمی پرشور، ایثارگر، از خودگذشته، دلاور و شجاعی وجود دارند که تا سال های سال و ظهور حضرت ولی عصر(عج) این کشور را از هز گزنذی مصون خواهند داشت.

وی بیان کرد: دست و بازوی غیورمردان عشایر این را می بوسیم و بر این بوسه افتخار می کنیم، یاد شهدای عشایر را گرامی می داریم، شهدایی که در خط مقدم نبرد در مقابل دشمنان جانانه ایستادند و قبل از شروع رسمی جنگ در  ۳۱ شهریور ماه ۱۳۵۹ این مردم غیور و دلیر  عشایر بودند که در مرزهای ما در مقابل هجوم بعثی های ایستادند و حرکت آنها را کند و متوقف کردند.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: عشایر با مقاومت و ایستادگی خود، فرصت دادند تا نیروهای مسلح از ارتش غیور جمهوری اسلامی، مرزداران ژاندارمری آن روز، نیروی انتظامی، بسیج و همه اقشار و اصناف مردم خودشان را مسلح کردند تا در برابر حضور دشمن بایستند و مقاومت کنند و خاک عزیز ایران اسلامی از اشغال دشمن خارج کنند.

سردار حق طلب با بیان اینکه عشایر ذخایر ارزشمند این کشور و انقلاب اسلامی هستند، یادآور شد: عشایر نگهبانان واقعی و مرزداران سلحشور  نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، امید است که خداوند متعال به همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ازای این تلاش، ایثار، جوانمردی و شهادت فرزندان و پدران شما و ایثار زنان و دختران عشایر که حماسه ای برای همه زمان ها آفریده و الگویی برای همه نسل ها شده اند، توفیق خدمت دهد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه و اجلاسیه عشایر استان ایلام، برنامه بی بدیلی بوده است، گفت: امروز در جریان برگزاری کنگره ملی شهدا در بیست و نهمین استان کشور یک واقعه بسیار بزرگ و افتخار آفرینی به وجود آمد، کنگره ملی سه هزار شهید استان با مقدمات آن و برنامه های بسیار بزرگ، دیدنی و ماندنی، به یادگار می ماند و افتخاری  برای مردم استان و نظام اسلامی است.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با تقدیز از نیروی های مسلح استان و همه دست اندرکاران که در برگزاری باشکوه این مراسم تلاش کردند، خاطرنشان کرد: امروز تلاش بسیاری صورت دادند تا این فرهنگ متعالی جهاد و شهادت را با این نمایش بسیار زیبا به سمع و بصر مردم رساندند و از این تلاش تشکر می کنم و امید است خداوند متعال به لطف و عنایت خودش و دعای شهیدان اجر این حضور و تلاش را موجب و مایه عزت و افتخار نماید.

ارسال نظرات