صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - 20 June 2023
سردار قاسمی گفت: در گام اول تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و شورا‌های امر به معروف در شهرستان ها، مساجد و محلات ۲۵۰۰ نفر جذب، سازماندهی شدند و با دریافت کارت شناسایی فعالیت خود را در سطح استان آغاز کردند.
کد خبر: ۹۴۰۸۳۳۶
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان امروز در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: در گام اول تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و شورا‌های امر به معروف در شهرستان ها، مساجد ومحلات دو هزار و ۵۰۰ نفر جذب، سازماندهی و توجیه شدند و با دریافت کارت شناسایی فعالیت خود را در سطح استان آغاز کردند.

وی ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ۷۰ شورا در ادارات شهرستان‌های استان، ۲۶ شورا در بسیج اصناف و ۴۰ شورا در بیرجند تشکیل داد که آمران به معروف با وظایف خود توجیه و شروع به فعالیت کردند.

سردار قاسمی گفت: ستاد امر به معروف استان اقدامات خوبی در حمایت‌های حقوقی و قضایی، حمایت از آمران به معروف در جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با همکاری نیروی انتظامی، دادستان استان و مجموعه بسیج و سپاه خراسان جنوبی انجام داد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) گفت: حضور اعضای ستاد امر به معروف استان در مناسبت ها، برنامه‌ها و گردهمایی‌ها در محیط‌های تفریحی، گردشگری و پارک‌ها از جمله برنامه‌های ستاد استان است.

وی ادامه داد: برگزاری همایش‌ها مختلف جهت توجیه و سازماندهی ستاد‌های شهرستانی، شورا‌های ادارات، نهاد‌ها و دانشگاه‌ها و تشکیل کارگروه‌های مختلف ستاد از جمله کارگروه اجتماعی، مطالبه گری، رسانه و فضای مجازی، فرهنگ و آموزش و واگذاری کار به مردم و فعال کردن هیئت‌های اندیشه ورز با کارشناسان مذهبی و ادارات از جمله اقدامات ستاد امر به معروب و نهی از منکر در خراسان جنوبی است.

سردار قاسمی به تشکیل کارگروه عفاف و حجاب در ستاد امر به معروف استان اشاره و گفت: برگزاری ۵۰ جلسه با کمیته‌های مختلف با موضوعات روز، گردشگری، مسائل نوظهور، نوع پوشش و فعالیت چایخانه‌ها و مراکز بوم گردی اقداماتی ذیل این کارگروه انجام شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: تشکیل کارگروه‌های جهادی و احیاگران امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌های استان، برگزاری جلسات شورای داخلی و هیئت‌های اندیشه ورز ستاد از دیگر اقدامات انجام شده در ستاد امر به معروف خراسان جنوبی است.

وی اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی، حوزه‌های علمیه، دانشگاه ها، وکلای دادگستری، صدا و سیما به منظور ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفت.

سردار قاسمی ادامه داد: برگزاری جلسات با جوانان فعال حوزه فرهنگی، طلاب و بانوان و با مجموعه‌های دادگستری، نیروی انتظامی در این مدت توسط ستاد امر به معروف استان انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در این مدت با تمام توان و در حد مقدورات اقدامات خوبی در استان انجام داده، اما کافی نیست چراکه معضلات اجتماعی، پدیده‌های نوظهور و ضد اخلاقی در جامعه هست و خواهد بود که بایستی برای حل آن چاره اندیشی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات