صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - 31 May 2023
تبریز- مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به توسعه و تنوع تشکل های بسیج در رده ها و اصناف مختلف، تخصصی تر شدن خدمات نهاد بسیج را در سطح جامعه، نماد بالندگی این نهاد مقدس دانست و بر تداوم این مسیر تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۵۲
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مرتضی صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در دیدار با مسئول بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه راهبرد بسیج رسانه باید ایجاد انسجام و تقویت هم افزایی بین اصحاب رسانه باشد افزود: باید تلاش شود از ظرفیت مهم رسانه ای استان به نحو شایسته در جهت توسعه استان و مقابله با سیاه نمایی امپراطوری رسانه ای دشمنان بهره گیری شود.

وی نقش مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری را در این استان بسیار موثر و کم نظیر دانست و برگزاری نشست ها، اتاق های اندیشه ورزی و تشکیل قرارگاه رسانه‌ای را راهکاری مناسب برای رفع دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات اصحاب رسانه و اتحاد واحد رسانه‌ای عنوان کرد.

صفری ورود افراد بدون تخصص و بی تجربه به حوزه رسانه‌ای استان را از جمله آسیب های این بخش برشمرد و آمادگی باشگاه خبرنگاران این مرکز برای برگزاری دوره های مشترک خبرنگاری و خبرنویسی با بسیج رسانه را اعلام کرد.

وی نقش‌آفرینی بسیج سازمان در ماموریت‌های تولیدی، خبری و فضای مجازی؛ ایجاد بستری برای همکاری با جریان رسانه‌های انقلابی و شکوفاسازی ظرفیت‌های آن ها و ارتقای بینش و بصیرت، تولید برنامه‌های فاخر برای عمق بخشیدن به تفکر بسیجی و احیاء شبکه‌ی بسیج را از ماموریت‌های مهم بسیج سانه ملی برشمرد و افزود: صدا و سیما همواره با ارتباط و تعامل هرچه بیشتر، از ظرفیت عظیم بسیج استفاده کرده است.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی نیز با تقدیر و تشکر از همکاری مدیرکل و مجموعه همکاران این مرکز با اصحاب رسانه استان، گفت: بحث ارتقای سواد رسانه‌ای بسیار مهم است و ما آمادگی داریم از اصحاب رسانه استان که در میان آنها نخبگان و کارشناسان برجسته ای وجود دارد در بحث آموزش با صدا و سیما همکاری کنیم.

بیرامزاده با اشاره به اینکه صدا و سیما در تبیین فعالیت های بسیج بسیار خوب عمل کرده و با تولید برنامه های فاخر در این زمینه، زیبایی ها و عناصر محبوبیت و منزلت زای بسیج را به خوبی به مردم نشان و جامعه را در جریان فعالیت های بسیج قرار داده است افزود: صداوسیما هموراه در کنار بسیج رسانه، همراه و حامی آن بوده و باید از این ظرفیت رسانه برای ترویج تفکر انقلابی بیشتر بهره گرفت.

وی سازماندهی، آموزش و به‌کارگیری اصحاب رسانه را در راستای پیشبرد اهداف متعالی نظام، از مهم‌ترین اهداف تشکیل بسیج رسانه عنوان کرد و با تحلیل برخی چالش های فرا روی رسانه ها و گسترش دامنه وسیع و پرنفوذ شبکه های اجتماعی و فضای مجازی اظهار داشت: با تمام توان تلاش می کنیم یک جبهه واحد رسانه ای تشکیل و این جبهه انقلاب را در ابعاد مختلف تقویت کنیم.

ارسال نظرات