صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ - 12 July 2023
آیت الله دری نجف آبادی گفت: نسبت به انقلاب اسلامی و ارزش های دینی و انقلابی در کشور مسئولیت سنگینی داریم و امروز هنر مردان خدا باید دفاع از ارزش های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم باشد.
کد خبر: ۹۴۶۵۵۳۶
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در درس اخلاق مدیران استان مرکزی گفت: تکیه به نصرت و قدرت الهی و داشتن اعتمادبه‌نفس مدیران برای نقش‌آفرینی و گام برداشتن در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی یک ضرورت مهم است و قطعاً در این شرایط همت‌های بلند، آگاهی، بصیرت و آینده‌نگری می‌تواند ما را در این شرایط موفق کند و امید را در جامعه تقویت خواهد کرد و دشمنان را مأیوس می‌کند.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: متأسفانه در روزهای گذشته شاهد رفتارهای ساختارشکنانه عده ای قلیل در دانشگاه ها بودیم که این اقدامات خارج از شان دانشگاه و دانشجویان است و همه باید هوشیار باشند دشمنان با فریب و نیرنگ می خواهند جوانان را از مسیر اصلی علم آموزی دور نکنند.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال ترویج فرهنگ غربی در بین نوجوانان و جوانان هستند و با تشویق آنها به رقاصی کشف حجاب و رفتارهای ساختارشکنانه می خواهند جوانان را به انحراف بکشانند.

امام جمعه اراک افزود: تبیین تاریخ و تحلیل و روایت صحیح حوادث قبل از انقلاب و حماسه هایی که در انقلاب اسلامی شکل گرفته برای دانش آموزان و دانشجویان یک ضرورت مهم است و اساتید دانشگاهی و معلمان نقش مهمی در این راستا دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: آمریکایی ها از سال های قبل از انقلاب اسلامی همواره به دنبال کسب منافع و غارت منابع ایران بودند و با اعمال سیاست های دروغین و خبیث اهداف شوم خود را پیش بردند اما به برکت انقلاب اسلامی فرهنگ استقلال طلبی و آزادی خواهی در کشور حاکم‌ شد و ایران قبل از انقلاب که جرات جسارت به نوکران آمریکایی نداشت امروز تمام قد مقابل توطئه های استکبار جهانی ایستاده و آنها رو به زانو درآورده است.

دری نجف آبادی گفت: نسبت به انقلاب اسلامی و ارزش های دینی و انقلابی در کشور مسئولیت سنگینی داریم و امروز هنر مردان خدا باید دفاع از ارزش های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم باشد.

امام جمعه اراک بیان کرد: خدمت صادقانه به مردم مهمترین اولویت مسئولین است و خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی میدان وسیعی از خدمت رسانی به مردم ایجاد شده و باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه توهین به ارزش های اسلامی و زیرسوال بردن سنت های دینی و انقلابی خیانت به آرمان شهدا است افزود: توهین به روحانیت و به شهادت رساندن طلبه جوانی که تا پاي جان از ارزش های اسلامی دفاع می کند و روحانیتی که همواره در طول انقلاب اسلامی پرچم دار دفاع و خدمت به مردم بوده خیانت به آرمان های شهدا است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: طلبه جوان آرمان الله وردی که مورد ظلم و ستم شیطان صفتان قرار گرفت در دفاع از ارزش های اسلامی خوش درخشید و حضور این جوانان در انقلاب اسلامی نشان از زنده بودن آرمان های انقلاب اسلامی دارد.

دری نجف آبادی ادامه داد: هوشیاری مردم و حضور آگاهانه آنها در صحنه فتنه های دشمنان را خنثی خواهد کرد و همه امروز برای دفاع از حق و حقیقت وظیفه سنگینی داریم چراکه دشمنان تمام قد به میدان آمده اند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه هنر ورشکسته های سیاسی، مزدوران آمریکایی و جیره خواران رژیم صهیونیستی ترور و کشته سازی است بیان کرد: این ها به دنبال تجزیه ایران اسلامی و سوریه سازی هستند و اینها باید بدانند ملت با بصیرت ایران فریب اهداف شیطانی آنها رو نخواهند خورد.

وی یادآور شد: مردم ایران و استان مرکزی در حوادث اخیر با هوشیاری و بصیرت خوش درخشیدند و هیئت های مذهبی که در طی چند شب گذشته به میدان دفاع از ارزش های اسلامی آمدند بسیار خوب عمل کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: ملتی که در آن فرهنگ عاشورا و اربعین حسینی زنده است زیر بار ظلم، ستم و زورگویی های دشمنان نخواهند رفت و قطعا ملت ایران با فرهنگ انقلابی در جنگ شناختی دشمنان فریب دروغ سازی ها و دروغ پردازی های شیطان صفتان را نخواهند خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات