صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
همدان- استاندار همدان گفت: بحران آب که در شهر همدان پیش آمد جمعیت هلال احمر پیشگام از مسئولین ذیربط، در استان ما حضور پیدا کردند و یک میلیون بطری آب، تانکرهای سیار، تجهیزات و حدود 20 هزار کلمن را اهداء کردند.
کد خبر: ۹۴۷۵۶۹۵
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین نکوداشت روز جهانی هلال احمر و یک قرن خدمت استاد دکتر هادی غروی، که با حضور مدیران عامل جمعیت هلال احمر کشور، علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور رهبری، مسئولین استانی و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: از زحمات و تلاش‌های ارزشمند و خداپسندانه شما و کسانی که در طول یک قرن گذشته به همنوعان خود خدمت کردید فارغ از اینکه چه زبان، چه قومیت و چه دین و مذهبی دارند، تقدیر می‌کنم چرا که این یک نگاه انسان دوستانه‌ای است.

وی با بیان اینکه آنچه که خداوند متعال هم آن را توصیه و تاکید کرده است و می‌فرماید «اِن أَکرمکم عندالله اتقیکم» آنجاست که هیچ فرق و فاصله‌ای بین بندگان نمی‌گذارد، افزود: شاید این جمعیت و این کسانی که در این عرصه تلاش می‌کنند بهترین بندگان خدا باشند که بی اجر و مزد و منت تلاش و خدمتگزاری می‌کنند که همواره در عرصه‌ها و صحنه‌ها داوطلبانه حضور داشتند بدون اینکه اجر و مزدی طلب کنند و به دنبال پاداش باشند و این در نزد خداوند متعال بسیار ارزشمند است.

استاندار همدان ادامه داد: چه در عرصه‌های دوران دفاع مقدس و چه در بحران‌هایی که پیش آمد در سیل، زلزله‌ها و اتفاقات ناگواری که پیش آمد و حتی در دوران کرونا، این بلایی که گریبانگیر جهان شد و بشریت را درگیر کرد داوطلبین ما در آن عرصه‌ها حضور داشتند و جانانه خدمت کردند.

وی گفت: بحران آب که در شهر همدان پیش آمد جمعیت هلال احمر پیشگام از مسئولین ذیربط، در استان ما حضور پیدا کردند و یک میلیون بطری آب، تانکرهای سیار، تجهیزات، امکانات و حدود 20 هزار کلمن را اهداء کردند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه این کمک‌ها در کمترین زمان ممکن انجام شد، ابراز کرد: داوطبین در بحث آبرسانی کمک کردند برخی از این افراد خدماتی را ارائه دادند و بدون کوچکترین چشم‌داشتی کار خود را انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: این نیروی مردمی، فداکار و این نیرویی که فقط به مسائل و موضوعات خداپسندانه فکر می‌کند در این جامعه می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد به ویژه در این ایامی که دشمنان، معاندین، منافقین، سلطنت طلبان و بدخواهان کشور به دنبال ایجاد فاصله بین طبقات و اقشار مختلف هستند این داوطلبین می‌توانند این فاصله را کم کنند و پیشگامان عرصه توسعه و عدالت با ظرفیتی که از نونهالان و نوجوانان خود در جای جای ایران اسلامی داریم استفاده شود و اینها هم به جرگه داوطلبان بپیوندند.

استاندار همدان بیان کرد: کسانی که دل در گرو این آب و خاک دارند؛ کسانی که دل در گرو اعتقادات و ارزش ها دارند و مکتب فاخر و ارزشمند شیعه دارند بیایند و این اقدامات رذیلانه دشمن را خنثی کنند و قطعا با وجود نیروهای پرتوان و ارزشمندی که در این مجموعه هلال احمر وجود دارد، با افتخارات و پشتوانه یک قرن و اقداماتی که در این عرصه صورت گرفته این کار از عهده این جمعیت برمی آید.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات اصلی این جلسه تقدیر و تشکر از اقدامات ارزشمند نیم قرن از خدمات انسان دوستانه دکتر غروی است که به نوبه خود تقدیر و تشکر می‌کنیم، عنوان کرد: ایرانی ها همیشه در طول تاریخ موحد بودند این سرشت و نهاد پاک انسان ها بود که همیشه منشأ انسان دوستی بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات