صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - 02 December 2023
تبریز- فرمانده سپاه هوراند گفت: جهاد تبیین و روایت واقعی از رخدادهای پیرامونی وظیفه اصحاب رسانه است چراکه بیان خدمات انجام یافته توسط سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف برای مردم امید آفرین است.
کد خبر: ۹۴۸۷۷۸۱
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ولی حقیقت در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: سپاه هوراند بیش از 180 برنامه متنوع و خلاقانه برای نمایش عرصه‌های خدمات‌رسانی انقلاب اسلامی اعم از فرهنگی، ورزشی، سازندگی، محرومیت زدایی و ... به مردم و امیدآفرینی در میان اقشار مختلف تدارک دیده است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که بدون خیانت به آرمان‌هایش هر ساله در دهه فجر، جشن پیروزی آن گرفته می‌شود. انقلاب اسلامی به خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی پرداخته و ادامه دهنده عصر جدید در عالم هستی (عصر تمدن نوین اسلامی) می‌باشد. آرمان‌های انقلاب اسلامی جهانی، فطری، درخشان و همیشه زنده می‌باشند و دچار ترمیدوری و بازگشت به عقب نمی‌شود.

حقیقت در ادامه افزود: آن نهال کوچک انقلاب اسلامی اکنون پس از گذشت چهل و چهار سال به یک درخت تناور و تنومند تبدیل شده که دشمنان نظام اسلامی تحمل دیدن آن را ندارند و از رویارویی با ایران قوی همچون همیشه ترس و هراس دارند.

وی با اشاره به نقش محوری مساجد و پایگاه‌های بسیج در اجرای برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد: رویکرد اصلی سپاه هوراند تقویت پیوند امت با ولایت و چنگ زدن به ریسمان محکم الهی(قرآن و عترت) می‌باشد و به همین منظور برنامه ریزی‌های انجام شده به گونه‌ای است که مساجد و پایگاه‌های بسیج نقش کلیدی و محوری را دارا باشند.

حقیقت ضمن دعوت از همه بسیجیان و جوانان و آحاد مردم به حضور در برنامه‌های متنوع دهه فجر افزود: برگزاری اردوهای جهادی، ارائه خدمات درمانی و کمک مؤمنانه ، گلبانگ انقلاب در مدارس، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، حضور سازمان یافته بسیجیان در نمازجمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری جشن انقلاب در پایگاه‌ها و نشست‌های جهاد تبیین، افتتاح چندین طرح آبرسانی، یادواره‌های شهید آبروی محله، رژه موتوری، خودرویی و تراکتوری و ... تنها بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده در ایام الله دهه فجر می‌باشد که با سه رویکرد کلی جهاد تبیین، امید آفرینی و نشاط آفرینی و خدمت رسانی اجرا خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: نقش اصحاب رسانه در آگاهی بخشی و بیان پیشرفت‌های بزرگ انقلاب اسلامی بسیار مؤثر و مهم است. بنابراین ضروری است تا با جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی در مقابل جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن آن‌ها را نا پکام سازیم.

حقیقت افزود: ناامید کردن دشمنان در این جنگ شناختی با مجهز بودن به سواد رسانه‌ای و آشنایی با ابزارهای آن و روایت واقعی از رویدادها امکان پذیر می‌باشد و عرصه واقعی تقابل جبهه اسلام و کفر هم اکنون در جنگ شناختی و ترکیبی قابل مشاهده می‌باشد.

فرمانده سپاه هوراند تاکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پایان بخش برنامه‌های دهه مبارک فجر می‌باشد و از مردم  هوراند دعوت می‌شود تا امسال نیز همانند سال‌های گذشته با حضور پرشور و با بصیرت خود به عزت و اقتدار ایران اسلامی اضافه کرده و موجب نا امیدی دشمنان و باطل شدن مکر و حیله آن‌ها شوند.

وی در پایان این نشست ضمن اشاره به زلزله اخیر خوی و ابراز همدردی با مردم و اهالی شهرستان خوی خاطرنشان کرد: با توکل به خداوند بزرگ خرابی‌های ناشی از زلزله به زودی بازسازی خواهد شد و به همین منظور پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج شهرستان هوراند آماده اعزام گروه‌های جهادی و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به این منطقه می‌باشد.

ارسال نظرات