صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - 06 October 2023
رئیس مرکز جراحی محدود و درمانگاه امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح خدمات این مرکز درمانی پرداخت و گفت: خدمات این درمانگاه با مناسبت ترین قیمت ها به مردم استان ارایه می شود.
کد خبر: ۹۵۴۵۳۰۲
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، محمد غریب پور در جمع خبرنگاران گفت: درمانگاه‌ امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح با تعرفه دولتی و مناسب درحال خدمت رسانی به مردم استان به ویژه اقشار کم درآمد است.

وی با بیان اینکه این مرکز با بیمه‌های پایه و تکمیلی طرف قرارداد است، اظهارکرد: درمانگاه‌های وابسته به سپاه با تعرفه دولتی و هزینه‌های کمی به مردم خدمت ارائه می‌کنند که کمک خوبی برای عموم مردم به ویژه قشر کم‌درآمد جامعه است. 

غریب پور تصریح کرد: درمانگاه امام جعفر صادق (ع) سپاه فتح با بیمه های پایه از جمله نیروهای مسلح، تامین اجتماعی، بیمه سلامت، خدمات درمانی، بانک ها، صدا و سیما، شرکت نفت و گاز، بیمه دی ، سینا، دانا، پارسیان، کوثر و آتیه سازان حافظ طرف قرارداد است و به عموم همشهریان و هم استانی ها نیز خدمات رسانی می کند.

وی بیان کرد: در کلینیک تخصصی این درمانگاه خدمات مختلف از جمله فوق تخصص غدد، متخصص پوست و مو، داخلی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، اعصاب و روان، مغز و اعصاب، چشم پزشکی، ارتوپدی، عفونی، قلب و عروق، اطفال، کلیه و مجاری ادراری، جراح عمومی، نوار عصب ، نوار مغز و اکو انجام می شود .

وی ادامه داد: در درمانگاه امام جعفر صادق(ع) بخش‌های داروخانه، فیزیوتراپی، سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاه، او پی جی ( عکسبرداری از دندان )، دندانپزشکی، روانشناسی، شنوایی سنجی، بخش پزشکان عمومی و متخصص و سایر بخش‌ها راه‌اندازی شده است. 

رئیس مرکز جراحی محدود و درمانگاه امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخش‌های رادیولوژی و سونوگرافی با مجهزترین امکانات آماده ارائه خدمات به مردم هستند، عنوان کرد: این مرکز درمانی بخش فیزیوتراپی دارد که برخی مراکز درمانی این خدمت را ارایه نمی دهند.

غریب پور به طبقه اختصاصی بخش آزمایشگاه درمانگاه اشاره کرد و گفت،: بخش دندانپزشکی در ۹ یونیت راه اندازی شده که در حال حاضر با ۶ یونیت در حال خدمت رسانی است. 

وی تصریح کرد: تمام خدمات عمومی و تخصصی درمانگاه امام جعفر صادق ( ع ) سپاه فتح در یک فضای کاملا مناسب با تعرفه عمومی غیردولتی که با بخش خصوصی قابل مقایسه نیست، ارائه می‌شود.

رئیس مرکز جراحی محدود و درمانگاه امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه فتح بنا دارد در کنار این مجموعه درمانی یک بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی احداث کند که توسط فرمانده کل سپاه کلنگ‌زنی نیز شده است و اکنون در مرحله خاک برداری است که در صورت اضافه شدن این بیمارستان، کمک بزرگی به فضای درمانی استان خواهد شد.

غریب پور اظهار کرد: در آینده نزدیک بخش اتاق عمل جراحی محدود در این مرکز درمانی ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

وی عنوان کرد: نیاز است که اصحاب رسانه در خصوص خدمات ارائه شده در این درمانگاه اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند تا مردم با مراجعه به این درمانگاه متحمل هزینه‌های سنگین درمانی نشوند. 

رئیس مرکز جراحی محدود و درمانگاه امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۰۰ هزار نفر به این مرکز درمانی مراجعه کردند.

وی افزود: به طور متوسط روزانه ۸۰۰ نفر به درمانگاه امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح مراجعه و خدمات مختلف درمانی دریافت می کنند.

وی گفت: سال گذشته ۲۰۸ هزار نفر بیمار در این مرکز درمانی ویزیت شده‌اند.

 

 

 

ارسال نظرات